Site icon מקומונט לוד

אבטחת רשתות – כך נמנע מפריצות מיותרות

אבטחת רשתות – כך נמנע מפריצות מיותרות

המידע שלנו מסתובב ברשת כל העת – פרטיים אישיות, כתובות מגורים, פרטי תשלום ומה לא. הצרה היא, שיש מי שמנסה להגיע למידע הזה ולעשות בו שימוש למטרות זדוניות. קרב המוחות בין המומחים לאבטחת מידע לעסקים לבין תעשיית ההאקרים ממשיך כל העת. הניסיונות של עברייני הרשת הולכים ונעשים מתוחכמים יותר, ומי שרוצה לשמור על המידע שלו ברשת חייב להישאר צעד אחד קדימה.

מהי אבטחת רשתות?

אבטחת רשתות כוללת מגוון טכניקות שנועדו לשמור על מידע ומערכות דיגיטליות מפני חדירה של גורמים עוינים בלתי מורשים. ישנן דרכים שונות להגן על רשתות, בהתאם לסוג הרשת אליה אתם מחוברים וסוג ההתקפות מהן אתם צריכים להתגונן.

מתקפות רשת נפוצות

קיימים סוגים שונים של מתקפות רשת:

איך מתגוננים מפני מתקפות רשת?

לאחר שהבנו שהרשת מלאה בסכנות ובגורמים עוינים, נשאלת השאלה – כיצד נוכל להגן על עצמנו ועל המידע שלנו? החדשות הטובות הן שיש דרכים רבות ומגוונות להגן על המידע שלנו ברשת. למשל התקנה של אנטי וירוס, חומת אש, הקפדה על סיסמאות מורכבות והימנעות מלחיצה על לינקים שנשלחו על-ידי כתובות לא מוכרות.

כיצד עסקים וארגונים יכולים להתגונן מפני מתקפות ברשת?

לאיומים ברשת חשופים לא רק אנשים פרטיים אלא גם ארגונים, חברות ועסקים. מתקפת רשת במקרים כאלה תהיה בעלת השלכות קשות ועלולה לגרום לאובדן של סכומי כסף גדולים ואף לאובדן לקוחות ופגיעה במוניטין. מתקפות על ארגונים גדולים יכולים לכלול בין היתר גניבה של מידע או הפלה של האתר באמצעות יצירת עומס גדול על השרתים של החברה. מדובר באיומים משמעותיים, כדי להתגונן מפניהם יש להיעזר בחברות מקצועיות שתפקידן להגן על הרשתות ועל המידע העובר בהן.

חברת מגן אופק מתמחה בכל סוגי האנטי וירוסי ואבטחת מידע לעסקים.