Site icon מקומונט לוד

אביבה ראובנס, הנשיאה ה-37 במועדון רוטרי לוד

מועדון רוטרי לוד הוא מקור לעשייה והתנדבות בעיר וחברים בו מנהלים, פעילי ציבור ואנשי מעשה מכל תחומי החיים. השבוע נכנסה נשיאה חדשה לתפקידה באירוע רב משתתפים – בו גם הוענק עיטור יוקרתי לאילן שמשוני, אב בית בבי”ס גני אביב

נגיד רוטרי ישראל אלון בנדט מעניק לאילן את סיכת ‘עמית פול האריס’. צילום: יחצ

בית רוטרי החדש בלוד שנחנך לפני חודשיים, היה מלא מפה לפה באורחים רבים ממועדוני רוטרי באזור, חברי מועדון רוטרי לוד, אורחים, בני משפחה, ו”שותפים” של מועדון רוטרי לוד לעשייה החברתית בעיר. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, 3 נגידים לשעבר של רוטרי: אמיל אל אסמר, גבי אורן ומשה אידלמן, מ”מ ראש העיר אלי סער, סגן ראש העיר יוסי הרוש, וחבר המועצה וחבר המועדון משה בונפיל .

בערב מיוחד זה העביר ראובן גרנות הנשיא ה-36 במועדון לוד את שרביט ניהול המועדון לאביבה ראובנס הנשיאה ה-37 של המועדון.

את הערב הנעים בנגינתו החצוצרן צחי אשכנזי, בוגר תזמורת הנוער העירונית וכיום משמש מורה לחצוצרה בתזמורת ובפרויקוט עיר מנגת, וכן אוריה פישלר, תלמיד בית הספר למחוננים במוסיקה בלוד שגרף מחיאות כפיים ממשוכות.

לאחר הטקס הרוטריוני המסורתי החלה מסכת הברכות, ראשון המברכים היה נגיד האזור, אלון בנדט , שהרעיף שבחים על מועדון לוד. יהודה חורב, מנהלו היוצא של בית ספר אורט תעשיה אווירית (על שמו שתל מועדון לוד עץ ביער פול האריס בצפון הארץ) דיבר על הקשר ושיתוף הפעולה בין רוטרי לוד לתלמידי בית ספרו בפעילותם עבור הקהילה ובעלי צרכים מיוחדים בעיר, תוך הדגשה שעשיית התלמידים עבור האחר, תותיר בהם משקע חיובי לאורך שנים. עוזר הנגיד לאזור השפלה פליקס גליק, ברך את המעמד ואת מועדון לוד.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו שקיבל בתחילת דבריו פרחים ליום הולדתו, שיבח את חברי מועדון לוד על פעילותם למען הקהילה ושיתוף הפעולה עם הראשות המקומית, תוך שהוא מציין את העובדה שמועדון רוטרי לוד מוביל עשרות שנים את הפעילות הקהילתית בעיר.

ראובן גרנות סקר על שנת נשיאותו במגוון תחומים, תוך שהוא מודה לחבריו למועדון על העבודה המשותפת והעשייה הרבה למען הקהילה.

ראובן ואביבה החליפו סיכות נשיא יוצא ונכנס, בכך פתחה אביבה את שנת נשיאותה בהצגת האני מאמין שלה, והדגישה את הצורך להגדיל את המועדון בחברים איכותיים במגמה לחזק העשייה למען הכלל.

בערב חגיגי זה צורפו למועדון שני חברים חדשים, אלי סער , מ”מ ראש העיר, ומוטי מורד, יו”ר אגודת שוחרי המוסיקה ונשיא רוטראקט לשעבר – לשניהם הוענקה סיכת חבר בארגון הרוטרי.

שיאו של הערב היה בהענקת עיטור “עמית פול האריס” שהנו העיטור הרם ביותר ברוטרי בינלאומי לאילן שמשוני, אב בית בבי”ס גני אביב ודי-ג’יי בשעות הפנאי, היותו איש מלא אהבה ונתינה, על האושר שהוא גורם לבעלי צרכים מיוחדים, כמתנדב שמשמח ומרקיד את דיירי מעון אביב, את אנשי אקים ואת אנשי עמותת “מחייכים אל החיים”. העיטור הוענק לו במעמד בני משפחתו הנרגשים. הערב המיוחד הסתיים בשירת התקווה.