Site icon מקומונט לוד

אביב הגיע הפרקט בדרך

בשני העשורים האחרונים עם ישראל חיבק חיבוק גדול את הפרקטים למיניהם, והיום אפשר לראות בהרבה מאוד בתים חדרים שלמים המצופים באותו פלא ההופך את הבית ליותר חמים, מעניין ומעוצב.

גם במשרדים ניתן ללכת על המגמה הזו. פרקטים בצבעים ומראות שונים שמייצגים את סגנון העיצוב של המקום ובכל מקרה עוטפים אותו מפינה לפינה. זה יוצר אחידות, יש בזה המון אוירה וסטייל ואנשים ויתרו כבר מזמן בחלקים גדולים של הבית לטובת פרקטים.

פרקט למינציה- הפרקט הכי מבוקש בארץ
מחיריהם של הפרקטים והמראה שלהם הם שקובעים את הבחירה של הצרכנים. במקרה של פרקטים פרקט למינציה הוא הפרקט הכי מבוקש והכי פופולארי. זה קשור למראה שלו, אבל זה גם קשור ליכולת לנקות אותו וזה מכיוון שפרקט למינציה מגיע לא רק בעץ אלא גם במראה עץ כהעדפת רבים מן הצרכנים.
כיוון שפרקט מעץ מלא ניתן לשטיפה כמובן אבל יש כמה הגבלות מכיוון שבכל זאת מדובר בעץ אמיתי, הגיע פרקט הלמינציה ועשה לכולם את החיים הרבה יותר קלים. הוא נראה כמו עץ, הכי טבעי שבעולם אבל אפשר לשטוף ולנקות אותו כמה שרוצים. הוא לא ידהה, הוא לא יאבד צבע וגם לא מחוסנו משום שמדובר בפרקט סינטטי.

פרקטים צילום באדיבות מקצועני הפרקטים

פרקט למינציה- הטכנולוגיה שניצחה!
טכנולוגיה זה ידוע מנסה להביא אל הצרכנים משהו שנראה כמו משהו אבל בטכנולוגיה מסוימת הוא קיבל יתרונות נוספים. זה בדיוק מה שקרה לפרקט העץ שהפך לפרקט למינציה.
פרקט למינציה הוא פרקט עשוי סינטטית המורכב מכמה שכבות. השכבה העליונה היא במראה של עץ טבעי במגוון של צורות ועליה מורחים שכבה של חומר שקוף המגן עליה בפני שריטות.
יש מספר סוגים של פרקט למינציה. חלקם איכותיים וחלקם פחות. ההמלצה שלנו היא לא לרוץ ולקנות את הפרקט הזול הראשון שאתם רואים, אלא ראשית לעשות השוואת מחירים בין פרקטים ודבר שני ללכת על פרקט למינציה איכותי כי בכל זאת פרקט לא מחליפים כל שנה, וזה בדיוק מה שקורה לדברים זולים…
פרקט למינציה מאירופה או מסין?
הפרקטים יש להדגיש מגיעים לארץ מכל מיני ארצות. יש יבוא מהמזרח ויש פרקט למינציה איכותי והוא מגיע בעיקר מאירופה. ישנם יצרנים שונים ולפני שאתם מזמינים פרקט, הבינו עם מי אתם עושים עסק.
מחיר מ”ר של פרקט יכול לנוע בין 40-190 ₪ וזה כבר אמור לתת לכם מושג שיש המון סוגים של פרקט למינציה והמון מחירים ואתם צריכים לעשות איזה תחקיר קטן כדי להגיע לפרקט איכותי.
פרקט למינציה מבחינת מחיר של פרקטים הוא הזול ביותר, אחריו ממוצב פרקט תלת שכבתי, פרקט שעם הוא יקר יותר והכי יקר הוא פרקט עץ מלא.
אין ספק שהבתים שלנו בהחלט היו נראים אחרת, איך לומר, פחות ביתיים, פחות חמימים ופחות מעוצבים בלי פרקטים ובפעם הבאה שאתם נכנסים לבית עם פרקט זה לא השרב, זה הפרקט שעושה לכם חם בלב…