Site icon מקומונט לוד

אופי של כלבי פומרניין

פומרניאן

כלבי הפומרניאן אומנם שוקלים באזור השני קילו , אך האופי של כלבים אלו מאוד חזק ואישיותם גדולה יותר. לכלבי הפומרניאן יש אופי עקשן ודומיננטי. כלבים אלו נורא סקרניים , ערניים לכל תרחיש ומתעניינים בכל דבר שקורה סביבם. השילוב בין כל התכונות הללו , סקרנות וערנות עם התעניינות ואומץ רב , הופכים את כלבי הפומרניין לשומרים מצויינים בבית ולכלבי התרעה לכל תרחיש בבית. לעיתים נפוצות, כלבי הפומרניין נובחים כאשר מישהו מגיע לאזור בהם הם נמצאים, כדי להודיע ולעדכן שמישהו מגיע לבית או נמצא מסביב הבית. כלבי פומרניאן אוהבים תשומת לב מהסובבים אותם , אוהבים שמחבקים אותם , שמלטפים אותם , שמשחקים איתם, שנותנים להם חטיפים טעימים. לעיתים קרובות, כדי למשוך את תשומת הלב הם מתחילים להתנהג בצורה מתלהבת ושובבה.

כלבי הפורמניין מאוד ידידותיים לילדים, ידועים בחוכמתם ובנאמנותם לבעליהם. ילדים מתחברים ישר לכלבים אלו בגלל המראה שלהם, המראה הדיבבוני שלהם. ילדים אוהבים ללטף אותם ואת הפרווה הנעימה שלהם. רוב כלבי הפומרניין מלקקים ולא נושכים , ילדים מאוד אוהבים את המגע החם שלהם ואת הליקוקים, זה יכול לדגדג אותם והם נהנים מזה. תפקידו העיקרי של כלב הפומרניאן הוא לבדר את הדיירים בבית , לאהוב אותם ולהתפנק על ידי בעליו. לכן, ילדים מאוד אוהבים את הכלבים האלו ומתחברים אליהם בקלות.

כלבי הפומרניין הם כלבים קטנים וקומפקטיים, הם נראים כמו שועלים קטנטנים עם מלא פרווה אך האופי שלהם נורא חזק. כלבים אלו לא מודעים לגודלם הקטן עם האומץ הרב שלהם שמאפשר להתגרות בכלבים הרבה יותר גדולים מהם, ולכן יש עליכם להיזהר בזמן הטיולים שאתם מוציאים אותם. כלב הפומרניין דובי הוא כלב טריטוריאלי, לרוב הוא לא ירצה לחלוק את השטח שלו עם כלב נוסף, ולכן תוכנה זו גורמת להם להיות כלבי שמירה למרות המראה הלא מאיים שלהם. כלבים אלו סקרנים ואוהבים להתעניין ולראות כל מה שמתרחש סביבם.

כלבי הפומרניאן נחשבים לגזע נמרץ ואנרגטי , הם תמיד ישמחו להוציא את האנרגיות שלהם ואת המרץ שלהם על ידי ריצה או משחקי כדור שבו הם יכולים להוציא את האנרגיות שלהם. אך הם כלבים שגם יסתדרו עם סביבה רגועה ושלווה. לכן, כלבי הפומרניין מתאימים לגידול בדירה וגם בבית עם חצר גדולה ומרווחת.