Site icon מקומונט לוד

אושר להפקדה פינוי-בינוי בכניסה לעיר: 3,000 מ”ר למסחר ו-742 יח”ד

מתחם ‘מגדלי הציונות’ הוא הפרויקט הראשון לפינוי-בינוי בלוד, שאושר סטטוטורית להפקדה על יד הוועדה המחוזית לתכנון ובניה. המתחם יכלול 742 יחידות דיור, 3,000 מ”ר תעסוקה ומסחר, פארק רובעי חדש ושינוי פני הכניסה מכביש 40 לעיר.

הפרויקט הוא יוזמה של חברת פיוצ’ר סנצ’ורי בשיתוף מלא עם עיריית לוד, כלכלית לוד ו”המבואה” – המנהלת העירונית להתחדשות בלוד. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “בדיוק בתפר בין 70 שנה למדינה ל-70 שנה לעיר לוד אושר הפרויקט המדהים הזה. מיקומו בכניסה הראשית לעיר יהווה כרטיס ביקור מפואר לעיר שהולכת ומתחדשת”

הכיכר והמתחם המסחרי בפרויקט מגדלי הציונות בלוד. יחצ

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

“בכל שבוע משהו חדש קורה בעיר. חברה עם פעילות ארצית אשר מעבירה את משרדיה לעיר, יזמי נדל”ן חדשים, אישור פרויקטים בקבינט הדיור או אישור בוועדות לתכנון ובנייה”, אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “תגידו מזל טוב! הועדה המחוזית אישרה השבוע את הפרויקט הראשון בהיסטוריה לפינוי בינוי בעיר לוד. בדיוק בתפר בין 70 שנה למדינה ל-70 שנה לעיר לוד אושר הפרויקט המדהים הזה בשדרות הציונות על כביש 40, שייקרא “מגדלי הציונות”. מיקומו בכניסה הראשית לעיר יהווה כרטיס ביקור מפואר לעיר שהולכת ומתחדשת. תודה רבה לדיירי רחוב גרינבוים בשכונת גבעת הזיתים הוותיקה שהאמינו במשך 7 שנים והגיעו ב”ה לרגע המיוחל והמרגש הזה. העירייה והמנהלת להתחדשות עירונית שלנו בחכ”ל היו שם בשבילם ודאגו למלוא זכויותיהם מול היזמים. פרויקט זה מצטרף לעוד שורה של פרויקטים, שהופכים יחדיו את לוד לעיר גדולה עם תשתיות חדשות, פיזיות וחברתיות, עיר מרכזית בישראל. נמשיך בע”ה במרץ לפרויקטים הבאים”.

תכנית העמדה מכיוון כביש 40 בכניסה לשדרות הציונות. יחצ

בן מיוסט, מנכ”ל כלכלית לוד: “העיר עוברת תהליך אסטרטגי, במסגרתו נחתם הסכם הגג עם הממשלה. מעל ל-17,000 אלף דירות ייבנו בעיר בשנים הקרובות, מרביתן ישווקו על שטחים חדשים, שיתווספו לעיר. העיר גם מקדמת התחדשות עירונית נרחבת, תוך הוספת כ- 10,000 דירות חדשות למרכז העיר. כלכלית לוד גאה להוביל עם העירייה את המהפכה הזו”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

הפרויקט, הממוקם בשדרות הציונות במסוך לכביש 40, ישנה את פני הכניסה לעיר; יהווה שילוב בין מסחר, תעסוקה ו-742 יחידות דיור; יכלול פיתוח שטחי ציבור; הקמת פארק רובעי חדש וכיכר של בתי קפה לנוחיות התושבים.

חזית הפרויקט לשרות הציונות. צילום: יחצ