Site icon מקומונט לוד

אזור המרכז קורא לכם – אטרקציות לילדים במרכז, גם בחנוכה!

חנוכה עוד שניה בפתח, וההורים מתחילים להכנס למתח…. כידוע לכולם חנוכה הוא חג שמח ומואר מאוד לילדים שזוכים לשמונה ימי חופשה, וחג מאתגר במיוחד להורים שעובדים כרגיל וצריכים למצוא סידור לילדים שנמצאים בחופשה מכל המסגרות החינוכיות. אז אחר הצהריים יש פתרונות בדמות שלל מופעים ומחזות זמר אך מה לגבי שעות הבוקר והצהריים? הנה כמה הצעות שאולי יסייעו.

קייטנות לחנוכה במסגרת החוגים של הילדים      

הרבה הורים, אינם מודעים לכך כי החוגים שילדיהם פוקדים במהלך השנה, עובדים גם בחנוכה ואפילו במתכונת מורחבת של קייטנה. נכון, זול זה לא יהיה…אבל אם מחשבים את עלות כל ההצגות והפסטיגלים וכל האקססוריז הנוספים אליהם בכל בילוי כזה, מגלים שהעלויות יחסית דומות. הקייטנות הללו, למעשה נותנות מענה לא רע בכלל להורים עובדים שרוצים תעסוקה לילדים שלהם לפחות עד 2 או 3 בצהריים. לכן, הילדים משתעממים? שווה לבדוק האם ניתן לצרף אותם עכשיו רגע לפני שהחג נגמר, לעוד כמה ימים לקייטנות של החוגים שלהם ולאפשר להם לקחת חלק בפעילות איכותית, חינוכית וחברתית מאשר סתם לשבת בבית או לצרף אותם אתכם לעבודה.

להוציא אנרגיות אתכם בחדר הכושר

עוד אופציה מעניינת, בייחוד באזור המרכז העמוס לעייפה במשפחות צעירות, היא חדר הכושר שלכם. לרוב, חדרי הכושר במשך ימות השנה לא מאפשרים כניסה לילדים מתחת לגיל 16 במינימום, אבל בחנוכה או פורים, הם חורגים ממנהגם ולרוב מקיימים פסטיבלים או ימי הפנינג מיוחדים מתוך ידיעה שהורים רבים מחפשים תעסוקה מוציאת מרץ לילדיהם. לכן, שווה להתעדכן מול הקבלה בחדר הכושר שלכם ולברר האם אכן קיימים ימים כאלו בשבוע הקרוב או בחודשים הקרובים ולהכין את ילדכם לכך. כך אתם לא תוותרו על האימון שלכם בחדר הכושר בגלל החופש של הילדים, ומנגד הם יזכו להוציא מרץ בכיף ובשמחה ולחזור הביתה עייפים אך מרוצים.

הגיע הזמן למוזיאון       

מכירים את המקומות הללו שתמיד רציתם לקחת את הילדים אליהם אבל נמנעתם בשבתות או בחופש הגדול כי פחדתם שיהיה עמוס מדי, או סתם הייתם עייפים מכל השבוע? ובכן, חנוכה הוא זמן מצויין לקחת את הילדים למוזיאוני הילדים השונים הקרובים למקום מגוריכם. אלו, מציעים לכם אטרקציות שונות לילדים ובמיוחד באזור המרכז. כך, תוכלו למצוא בחולון את מוזיאון הילדים הישראלי ואת מוזיאון הקומיקס, וגם את מוזיאון תל אביב שמפעם לפעם פותח את שעריו בתערוכות המתאימות גם לילדים.

צאו לנשום קצת טבע

הצעה נכונה וטובה לכל ימות השנה, אבל במיוחד החודש- דצמבר שאמור להיות חודש גשום וקר, זכינו למזג אויר יחסית נוח ונעים שיכול להתאים היטב לפעילות בחוץ. אז נצלו את העונה הנעימה הזו, וצאו לפיקניק. אם הילדים קצת יותר גדולים אפשר ממש לנסוע וללכת יחד במסלול טבע כלשהו או סתם לבלות יום נפלא יחד בפארק. ואגב, את התוכניות הללו תוכלו גם לבצע בשעות הצהריים המוקדמות וכך לא תצטרכו להפסיד ימי עבודה ולאבד ימי חופש שכן תהיה לכם לפחות האפשרות לעבוד מספר שעות מהיום.

תמונה באדיבות: pixabay

זכרו, חג החנוכה נמשך שמונה ימים ואת רובו כבר עברנו. למרות הקושי, שמחו על ההזדמנות לבלות עם ילדכם ולהקדיש להם זמן איכות ונצלו את הזמן היקר הזה היטב, משום שמעטים החגים בישראל בהם אפשר להשקיע נטו בבילוי עם הילדים מבלי להגרר לארוחות ואירוחים של בני המשפחה.