Site icon מקומונט לוד

אזור התעסוקה הצפוני בלוד ממשיך להתבסס כאחד המבוקשים באזור המרכז

חברת ריט 1 רכשה שני בנייני משרדים ב-109 מיליון שקל ■ שיעור האכלוס בנכסים הוא כ-85% ■ בקרן ריט הדגישו כי הנכסים צפויים להניב תשואה של כ-7.3% בתפוסה מלאה ■ הרכישה מצטרפת לרכישה קודמת של ריט 1 בלוד, במסגרתה רכשה, יחד עם סלע נדל”ן, את “גלובל פארק”

קרן הנדל”ן ריט 1 רכשה בשבוע שעבר שני בנייני משרדים באזור התעסוקה הצפוני בלוד תמורת 109 מיליון שקל. במסגרת העסקה רכשה החברה שני מבנים סמוכים, בשטח כולל של כ-16 אלף מ”ר.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

הנכסים מושכרים כיום בתפוסה של כ-85%, לכ-30 שוכרים מתחום ההיי-טק, המגזר הציבורי ועסקים פרטיים, לתקופות של שנה עד שלוש שנים, עם אופציות להארכה. בנוסף למבנים, כוללת העסקה גם כ-300 מקומות חניה.

אחד משני הבניינים שרכשה ריט 1 רחוב המלאכה 6, לוד. צילום באדיבות עיריית לוד

בריט 1 הסבירו כי הנכסים נהנים מגישה לצירי תחבורה מרכזיים, ובהם כביש 1, כביש 6 וכביש 40. “אנחנו מאמינים באזור התעסוקה הצפוני בלוד ובפוטנציאל הטמון בו. הקרבה לנמל התעופה, מיקומו במרכז המדינה לצד צירי התנועה המרכזיים בארץ, כמו גם לרכבת, מהווים מכפיל כוח וערובה להמשך התפתחות האזור”, הוסיף שמואל סייד, מנכ”ל ריט 1.

הרכישה מצטרפת לרכישה קודמת של ריט 1 בלוד, במסגרתה רכשה החברה ב-2016, עם חברת סלע נדל”ן, את גלובל פארק, פרויקט מבני משרדים בשטח של כ-21,400 מ”ר, הממוקם גם הוא באזור התעסוקה הצפוני של העיר.

בעיריית לוד ברכו על המשך התרחבותה של חברת ריט 1 בלוד: “אזור התעסוקה הצפוני בלוד נחשב לאחד ממרכזי התעסוקה החשובים והמבוקשים ביותר בכל איזור המרכז, זאת בשל קרבתו לנמל התעופה בן גוריון. הסכם הגג שנחתם עם ממשלת ישראל יביא להרחבתו של אזור התעסוקה ולהקמת אזור תעסוקה נוסף על אדמות מינהל סמוכות בהיקף של כ-1,300,000 מ”ר, במגמה לפתח תעסוקה שתאפשר מענה לאלפים מתושבי העיר. עם התרחבותו והתבססותו של פארק התעסוקה הצפוני בלוד, יהפוך אחד המרכזים במדינה, הן מבחינת נפח הפעילות והן מבחינת חשיבותו לכלכלת המדינה כשער כניסה לייבוא וכשער יציאה לייצוא. כל אלה יוסיפו לעיר אלפי מקומות עבודה ויהוו עוגן כלכלי מרכזי גם לתושבי העיר וגם לתושבי ישובים הסמוכים והרחוקים מלוד”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<