Site icon מקומונט לוד

אחסון תכולת דירה – למה כדאי לכם לבטח את הציוד

תארו לכם את המחזה הבא. אחסנתם את תכולת הדירה שלכם, טרם יציאה לשליחות, יחד עם כל המשפחה. אל מחסן ייעודי העברתם את כלל המיטות, הספות, הציוד האלקטרוני, החפצים החשובים, ואלבומי התמונות של המשפחה. לאחר מספר שנים, אתם מגיעים אל המחסן ומגלים כי כל המחסן מלא בעובש, לחות, ריפוד הספה מתקלף, ריח לא נעים מתנדף אל האוויר, ואלבומי התמונות הרוסים לגמרי. נשמע לא נעים בכלל, אנחנו יודעים. בדיוק בשביל להימנע ממצב כזה, כדאי לכם לבטח את הציוד אותו תאחסנו, ועל כך נרחיב במדריך הבא.

מקרה של הצפה

בהאנגרים גדולים, מחסנים, או מקומות שונים, הציוד שלכם חשוף להצפה חלילה. רטיבות של כל הציוד והריסתו הם בהחלט מצב ממנו הייתם רוצים להימנע. לכן, כדאי לבטח את הציוד שלכם בפני הצפה, ובכך לכסות עוד מקרה שעלול לקרות. חשוב לציין, כי הצפה היא מקרה יחסית חריג.

הצטברות של לחות

דבר שלא הרבה יודעים, הוא שהציוד שלכם חשוף להצטברות של לחות. וודאו כי המקום בו אתם מאחסנים את הציוד מצויד במערכת ונטילציה נאותה, ובתעלות אוורור מתקדמות. מקום חנוק ללא כל אוורור יגרום לציוד שלכם לצבור לחות ואף לפתח רטיבות שתמשוך אליה חרקים, ותגרום נזק לחפצים. משום שהציוד חשוף גם לסכנה זו, כדאי לבטח אותו כהלכה.

אחסון תכולת דירה. למה כדאי לכם לבטח את הציוד שלכם. תמונה: pexels

מקרי גנבה בשל אבטחה לקויה

רוב מקומות האחסון, מספקים שירותי אבטחה על הציוד הכלולים במחיר. האבטחה כוללת פטרולים, מצלמות אבטחה, ושומרים. וודאו כי המקום בו בחרתם לאחסן את הציוד מספק שירותי אבטחה. כך הסיכוי שהציוד ייגנב יהיה קטן יותר. עם זאת, מקרי גניבה, פריצה ושוד, הם מקרים שיכולים לקרות גם כאשר מופעלים שירותי אבטחה. לכן, כדאי לבטח את הציוד בפני מקרי גניבה.

ביטוח הציוד – לתקופה קצרה וארוכה כאחד

לפעמים הרצון לחסוך, יכול לעלות לכם ביוקר. נזק לכלל הציוד יכול להיעשות גם תוך יום או יומיים. לא משנה לאיזו תקופה אתם מאחסנים את ציוד הדירה שלכם, דאגו לביטוח מתאים. יש צורך לבטח את הציוד גם אם מאוחסן לתקופה קצרה, ולא רק לתקופה של שנים כמו שנהוג לחשוב.

לסיכום, בעת אחסון דירה מיכאל ובוריס הם האנשים שיוכלו לעזור לכם. מיכאל ובוריס מספקים שירותי הובלה, אריזת הציוד, ואחסון שלו בתנאים הטובים ביותר. אתנו, לא תצטרכו לדאוג ולחשוש, ושלמות הציוד תישמר. כך תוכלו להיות בראש שקט, ולהתעסק בדברים אחרים שקשורים למעבר הדירה. אנחנו מבטיחים הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת, ושירות אדיב מכל הלב. לא משנה אם אתם מחפשים אחסון תכולת דירה בלוד, ביבנה, במודיעין, בצפון או בדרום, אנחנו נגיע עד אליכם. אז למה אתם מחכים? השאירו את הפרטים שלכם באתר ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת.