Site icon מקומונט לוד

אחרי ההרשעה: נהרס מתחם פעילות “הרב” נתנאל דרעי

פחות מ-24 שעות לאחר ש”הרב” נתנאל דרעי הורשע במסגרת עסקת טיעון בעבירות חמורות של פגיעה מינית בילדים – פועלים בשעה זו כלים הנדסיים כבדים על מנת להרוס את המבנים של קהילתו, שיש הטוענים שפעלה ככת.

אתמול הורשע “הרב” נתנאל דרעי בפסק דין של בית המשפט המחוזי בלוד בעבירות חמורות של פגיעות מיניות בילדי חסידיו. במסגרת עסקת הטיעון הודה הרב במעשים המיוחסים לו, ברף הנמוך מאלו שפורסמו בזמן שהפרשה התפוצצה, וזאת על מנת להימנע ממשפט ארוך ומתוקשר, כשבמסגרת ההסכם בהמשך ייגזרו עלי דרעי 7 שנות מאסר בפועל.
כחלק מתנאי ההסכם הנאשם הודה בדיון בעבירות המיוחסות לו, לקח אחריות על מעשיו והתחרט עליהם בעל פה ובמכתב התנצלות שרשם בכתב ידו. “זהו יום עצוב מאוד לעיר ולקהילה הדתית שעדיין בהלם מהפרשה הקשה הזו,” אמר אתמול ראש עיריית לוד יאיר רביבו, “והעירייה תלמד את פסק הדין ותפעל על מנת לטפל במה שדרוש ולוודא שתופעות פסולות כאלה לא יקרו יותר בעיר”.
ואכן, כבר הבוקר, הגיעו כלים הנדסיים כבדים על מנת להרוס את מתחם הפעילות של קהילת “הרב” דרעי, כשהם מתוגברים בכוחות משטרה ואבטחה משמעותיים. על אף החשש, נכון לשעה זו הפעילות מתבצעת ללא הפרעה מיוחדת.
מתחם בית הכנסת והקהילה של “הרב” נתנאל דרעי. צילום: לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים
פחות מ-24 שעות לאחר ההרשעה. צילום: לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים