Site icon מקומונט לוד

איזה מתקן כביסה כדאי להתקין?

קרדיט: rav-hevel.com

בין אם אתם מתקינים לראשונה מתקן כביסה ובין אם אתם מחליפים את מתקן הכביסה הישן בחדש – יש כמה שיקולים שכדאי שתיקחו בחשבון. בכל התקנה של מתקן כביסה מתקפל או מתקן כביסה  מתכוונן נקפיד לבחור נכון את המיקום ואת סוג המתקן. לא נתפשר על פחות מהתקנה בטיחותית שמבטיחה שנים רבות של שימוש נוח. במדינה שטופת שמש כמו ישראל התקנה נכונה של מתקן כביסה מתקפל חוסכת את הצורה בהפעלת מייבש הכביסה. מתקן ייבוש כביסה חיצוני חוסך לכם כסף ותורם לשמירה על איכות הסביבה.

איך מתקינים מתקן כביסה?

במדינה חמה כמו ישראל הצעד הנכון מבחינה כלכלית הוא ייבוש הכביסה במתקן חיצוני חשוף לשמש. כביסה רטובה שנתלית על מתקן כביסה מתקפל באזור עם חשיפה מרבית לשמש, מתייבשת לרוב עוד באותו היום. התקנה של מתקן כביסה נשלף או חבלי כביסה כדאי לבצע באמצעות בעל מקצוע מנוסה, יש להקפיד על התקנה יציבה של המתקן תוך הבטחת גישה נוחה. הבחירה הפופולריות ביותר היום היא מתקן כביסה מתכוונן עם יותר מ-10 חבלי כביסה נוסעים. שימו לב, לא בכל בית ניתן יהיה להתקין מתקן כביסה נשלף. הסוד לשימוש יומיומי ארוך טווח במתקן הכביסה הוא שילוב בין חומרי גלם איכותיים לבין טכנולוגיה חדישה והתקנה מקצועית.

המקום האידאלי עבור מתקן כביסה

אותו מהנדס שתכנן את המבנה בו אתם מתגוררים קבע מיקום עבור מתקן הכביסה, אלא אם קיימת סיבה טובה לא לעשות זאת, נתקין את מתקן הכביסה הנבחר במיקום המיועד. ברוב דירות המגורים מתקן כביסה מתקפל או מתקן כביסה נשלף מותקן במרפסת השירות. קיימת אופציה להתקין מתקן כביסה חיצוני לייבוש מהיר או מתקן כביסה פנימי לייבוש איטי יותר.

איך מתקינים חבלי כביסה?

התקנה של חבלי כביסה בלבד אפשרית כאשר קיימת תשתית יציבה ובטיחותית. הציוד הדרוש להתקנה הוא חבל כביסה איכותי (רצוי גמיש), מברג, מספריים, מפתח 10, בוקסה, 10 שייבות, 10 גלגלים. נתחיל את ההתקנה במדידה של מסתור הכביסה ונתכנן את פריסת החבלים כך שיגיעו אל שני צדי המתקן. כעת נחבר גלגל בצד הרחוק, נסגור אותו עם שייבה ומרכיבים באותה הדרך את הרולר בצד השני. נעביר חבל בין כל זוג גלגלים תוך יצירת חבלים כפולים. לסיום נמתח היטב את החבל ונחזק היטב את כל החיבורים. חברת שחקים טכנולוגיות רב-חבל בע”מ ידועה בניסיון עשיר, מחירים אטרקטיביים, זמינות, טכנולוגיה חדישה והתקנות מקצועיות, אם אתם מחפשים מתקן כביסה חכם, בטיחותי ונוח לשימוש – חייגו עוד היום אל חברת שחקים טכנולוגיות.