Site icon מקומונט לוד

איך בוחרים דיג’יי לחתונה ומארגנים אירוע ברוגע

הרגע שבו בחרתם להתחתן, הוא הרגע המרגש בחייכם. הצעד לחיים משותפים, הצהרת האהבה מול כל העולם, ויקיריכם. ולמעשה, החגיגה של האהבה שלכם. ולכן, החגיגה הזאת צריכה להיות הכי שמחה, מרגשת, מופלאה, ססגונית וזוהרת שיש. אתם צודקים בכך שאתם מסתובבים סביב השעון בארגון החתונה הזאת. אבל שימו לב מה הדבר שהכי חשוב בה, בד בבד לאוכל כמובן, ובלי להפחית משאר הדברים שבה. חשוב שתדעו איך בוחרים דיג’יי לחתונה שיקפיץ את הקהל עד אור הבוקר. למה? כי מוזיקה עושה שמח בלב, ויחד עם האהבה, הולך להיות לכם אירוע מדהים.

קרדיט freepik

איך בוחרים דיג’יי לחתונה שמחה וססגונית

כולנו יודעים שלבחור אנשי מקצוע לחתונה זה לא פרויקט פשוט. ובכלל, כשאתם מתחילים לארגן את החתונה, מתחיל לא מעט לחץ ועומס. אבל אתם, יחד עם האהבה החזקה תצליחו להתגבר על הכל. לפני שאתם מתחילים לדבר על דיגיי לחתונה חשוב שתעשו סדר בכל מה שקשור לארגון הכללי.

אם בחרתם לשכור חברת הפקה, הרי שחברת ההפקה תעשה עבורכם הכל בהתאם לפרמטרים כמובן המתאימים לכם. חברת ההפקה תבחר מתוך מבחר מגוון קייטרינג, תאשר את הגעת האורחים, עיצוב, ואפילו שמלת כלה, חליפה ומעצבי שיער ומאפרים. חברת ההפקה גם יודעת איך לבחור דיג\’יי לחתונה אבל כאן מאד רצוי שתתערבו באופן אישי. דיגיי לחתונה הוא כמו בושם, יש כאן טעם אישי שאי אפשר פשוט לנחש אותו.

ולכן, אם בכל זאת בחרתם לשכור חברת הפקה, עשו זאת. התערבו באופן אישי גם בבחירת התקליטן, זה חשוב לכם, כמו שזה חשוב לאורחים שלכם.

איך בוחרים דיג’יי לחתונה – 3 דברים שחשוב לעשות

שבו יחד, חשבו איזו מוזיקה יכולה להתאים לאירוע שלכם. אם אתם בשלב שבו אתם בוחרים דיגיי לחתונה אתם כבר יודעים מהי אווירת האירוע. מי הם האורחים ואיך יראה אירוע. אז אתם גם לבטח יודעים מהי פחות או יותר המוזיקה שאתם רוצים. נסו לחשוב מה המוזיקה שהאורחים שלכם יאהבו, לא תוכלו כמובן לקלוע בול לכל טעמם של כל האורחים, אבל כן תוכלו לשלב בין סגנונות מוזיקה.

יש תקופות של אירועים, התקופות הללו שבהן כל החברים שלכם מתחתנים. כך שאם אתם רואים תקליטן שמוצא חן בעיניכם זה בדיוק הרגע לבקש כרטיס ביקור. אבל אל תסתפקו באירוע אחד. לכו למספר אירועים, שוחחו עם לקוחות עבר וקבלו המלצות. הן שוות זהב.

לאחר שהבנתם איך בוחרים דיג\’יי לחתונה ואתם כבר בשלב הפגישה, לאחר שיחת הטלפון המקדימה, זה הרגע שחשוב לבחון בו את הכימיה ביניכם ואת תיאום הציפיות. שני אלו חשובים להצלחת האירוע.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.