Site icon מקומונט לוד

איך בוחרים זר פרחים ליום הולדת

יום הולדת זהו אירוע של פעם בשנה עבור כל אחד, וכאשר אנחנו מחפשים הזדמנות להעניק או להביע הוקרה לכל מי שלא יהיה, יום ההולדת זאת הזדמנות מתאימה מאוד לשם כך. מתנה נחמדה או כל תשורה שתביע ‘חשבנו עליך’, ‘אתה יקר וחשוב לנו’, ‘אנחנו מעריכים אותך’ וכדומה.

אז איזו מתנה נעניק לרגל יום ההולדת?

זר פרחים ליום הולדת – המתנה הכי עתיקה והכי פופולארית

נדמה כי מבין כל המתנות הקיימות בעולם – הפרחים הם אלו שמצליחים לשמור על המקום הראשון מזה שנים ארוכות. בכל העולם אנחנו מוצאים כי הפרחים נחשבים כמתנה האולטימטיבית לכל אירוע ולכל הזדמנות, ובמיוחד כאשר מדובר ביום הולדת. הפרחים מצליחים לשמח כל אחד ולהכניס משב רענן של פריחה ורעננות בכל חדר או חלל בו נציב את הפרחים.

איך נבחר את זר הפרחים המתאימים לרגל יום ההולדת?

כאשר אנחנו באים לבחור זר פרחים ליום הולדת, עומדים בפנינו כמה וכמה אפשרויות וקשה לבחור את הזר המתאים מתוך ההיצע הענק. אנחנו כאן כדי לעשות לכם מעט סדר בדברים ולסייע לכם לבחור בזר המושלם.

מה התקציב שלכם?

לפני הכול, אתם צריכים להגדיר מהו התקציב שאתם מוכנים להקדיש לצורך העניין. ישנם זרי פרחים בטווח מחירים רחב כאשר ניתן למצוא זר שיתאים לכל כיס. תוכלו ללכת על זר בעלות של עשרות שקלים בודדים כאשר המחיר יכול לטפס גם לכמה מאות שקלים, כאשר הדבר תלוי בגודל הזר, בסוג הפרחים, באיכות שלהם ועוד.

התאימו את הצבע

הפרחים מופיעים בקשת צבעים רחבה ואתם צריכים רק לבחור את הצבע המתאים לכם. כדאי לחשוב מה אתם רוצים להביע בזר שלכם ועל פי זה תבחרו את הזר בצבע המתאים לכם. כך לדוגמא ליום הולדת של ילד צעיר כדאי לבחור צבעים עליזים ורועשים אך ליום הולדת של אדם מכובד כמו מנהל מוסד או יום הולדת של הבוס שלכם יהיה עליכם לשמור על המראה היוקרתי של זר הפרחים. אם זר הפרחים מיועד לאירוע שאתם עורכים עבור אחד מבני המשפחה או אפילו עבורכם – התאימו את הצבעים של הזר לצבעים שישלטו באירוע, כמו לכלים בהם בחרתם, לצבע הווילונות במקום, המפות וכדומה.

תמונה באדיבות: pixabay

אל תעמיסו

בבחירת זר הפרחים כדאי לשמור על קו אחיד מבחינת סגנון הפרחים ולא להתפרע ולערבב יותר מידי סגנונות ופרחים שונים. מלבד זאת, חשוב לשמור בבחירת הצבעים ולא להעמיס יותר מידי. ‘כל המוסיף – גורע’ – זהו פתגם שמתאים בדיוק גם לנושא הפרחים.

התייעצו עם צוות החנות

אם אתם מתקשים בבחירת זר פרחים ליום הולדת – התייעצו עם הצוות בחנות. בדרך כלל הם ידעו לייעץ ולהמליץ לכם על זר הפרחים הכי מתאים עבורכם הן מבחינת הסגנון הרצוי, הן מבחינת התאמת הצבעים וסוגי הפרחים וכמובן גם בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.