Site icon מקומונט לוד

איך חוגגים מסיבת רווקים מוצלחת?

מסיבת רווקים הינה מסיבה שנועדה לחגוג את יומו האחרון של הרווק, החבר הטוב ביותר שלנו. חגיגת מסיבת רווקים דורשת הרבה מאמצים, כוח נפשי ומנטלי, זמן פנוי, והכנה מוקדמת ונכונה. ברוב המקרים, חגיגת מסיבת רווקים נעשית על ידי חברות חיצוניות, חברות הפקה או אירועים. במאמר זה, חברת סהר לימוזין מספרת כיצד חוגגים מסיבת רווקים מוצלחת, מה יש להכין מראש.

חגיגת מסיבת רווקים – מה כדאי להכין מראש?

חוגגים מסיבת רווקים? רוצים שהכל יהיה מושלם ומוצלח? יש כמה דברים שתצטרכו להכין מראש. הדבר הראשון, בחירת המקום האידיאלי מכל. בשלב הראשון, כדאי ומומלץ לבחור במקום מתאים. לדוגמא: בית מלון. בחירת המקום כרוכה בעלות השכרה נפרדת. הדבר השני, בחירת הקייטרינג.

בחירת האוכל איננה בגדר חובה, אם זאת, היא מומלצת ללא ספק. כדאי ומומלץ לבחור קייטרינג איכותי, טרי וכשר כאחד. הדבר השלישי, בחירת אמצעי תחבורה לנסיעה. הניידות חייבת להיות מתכוננת בצורה אידיאלית, לכאלה שאינם ניידים. ניתן לבחור בין לימוזינה מפוארת או מונית.

אלה הם שלושת הדברים שכדאי להכין מראש, לפני חגיגת מסיבת הרווקים הקרבה. כעת, מה לגבי המחיר? כמה באמת יעלה לכם לארגן ולתכנן מסיבת רווקות מוצלחת? המחירים תלויים בסוג המקום להשכרה, בסוג הקייטרינג שתבחרו, ובאמצעי התחבורה שתשכירו. המחירים לחגיגת מסיבת רווקים צפויה להיות החל מ־5,000₪ וכוללת בחובה קייטרינג איכותי, שירותי לימוזינות, והשכרת המקום.

באיזה מקומות הכי כדאי לחגוג מסיבת רווקים?

בחירת המקום הינה ההחלטה החשובה ביותר, החלטה שתשפיע על כל הצלחת החגיגה, ללא ספק. המקומות האידיאליים והנחשקים ביותר חייבים להיבחר בקפידה על פי מספר דברים: הראשונה, טעם אישי ובחינת המקום. השנייה, גודל המקום הנדרש. השלישית, דיסקרטיות ומידיות. המקומות האידיאליים והנפוצות ביותר לחניכת מסיבת הרווקים הינם בתי מלון, צימרים, וחדרים לפי שעה. בנוסף, קיימות אלטרנטיבות אחרות וטובות: שכירת מתחמים מיוחדים, וילות ולופטים, ועוד.

הבחירה הטובה ביותר תלויה בהעדפותיכם האישיות, בהיכרות אישית עם הרווק, ועוד. בחרו במקום האולטימטיבי עבורכם, כזה שיספק את החוויה המושלמת ביותר, לחברים, ולרווק האחרון בקבוצה. וכעת, מה לגבי ההגעה למסיבה המיוחלת? באיזה אמצעי הגעה הכי כדאי לבחור? מיד נדון בכך.

צילום: סהר לימוזין

הדבר החם הבא – השכרת לימוזינות למסיבת רווקים

השכרת לימוזינות למסיבת רווקים מספקת חוויה בלתי רגילה, שוברת שגרה, וחד פעמית בהחלט. הכירו את הדבר החם הבא, השכרת לימוזינה למסיבת רווקים. השכרת לימוזינה הפכה לשם ודבר בשנים האחרונות, וכיום, לא חייבים להיות מיליונרים בשביל להשכיר אותה. המחירים עבור השכרת לימוזינה פרטית הינה החל מ־1,000₪. החוויה מושלמת, הפעם לא תסבלו מהנסיעה המשעממת…

ברוב המקרים, השכרת לימוזינות נעשית על ידי חברה חיצונית, חברה המתמחה בהשכרת רכבים. חברת סהר לימוזין מתמחה בהשכרת כל סוגי הלימוזינות החדשות, לימוזינות של שנת 2021-2022. בלימוזינות תוכלו לנסוע כעד 7 חברים, לקבל בר משקאות חופשי, מקומות ישיבה נינוחים, וקריוקי. מעוניינים בהשכרת לימוזינה עבור מסיבת הרווקים הקרבה? התייעצו עם צוות סהר לימוזין.