Site icon מקומונט לוד

איך יודעים מי נחשב בתור שף פרטי מומלץ?

קרדיט - Canva

מה שהתחיל בתור טרנד הפך כבר מזמן לאפשרות המועדפת ביותר על מי שמארגן אירוע וזה להזמין שף פרטי מומלץ שיהיה אחראי על כל הפן הקולינרי של האירוע. לא עוד הזמנה מקייטרינג או מסעדה ובוודאי שלא בישול עצמי. אנשים רוצים להציע לאורחים שלהם אוכל טעים ברמה גבוהה ולשם כך הם מעדיפים לשלם סכום כסף מכובד מהתקציב וכך לוודא שהם מציעים לאורחים שלהם אפשרות קולינרית לא פחות ממעולה. שף שמכין את האוכל על המקום יספק רמה אחרת של אוכל מאשר כל סוג אחר של אוכל או של בישול.

איך יודעים מי שף פרטי מומלץ?

כאשר מתחילים לארגן את האירוע צריך למצוא את נותני השירותים המומלצים ואלה שיש עליהם כמה שיותר ביקורות חיוביות אחרי אירועים שהם כבר בישלו בהם. שף פרטי מומלץ יהיה כזה שיש לו ניסיון רב באירועים דומים ובסדרי גודל זהים של אורחים וכמויות ויידע בדיוק איך לתכנן את כל ההכנות לקראת האירוע לרבות מתן הצעת מחיר שתהלום את מה שהוא עומד לבצע, בנייה התפריט כך שיהיה הכי מתאים גם למי שמארגן את האירוע וגם לאורחים, יתפעל את כל מה שקשור למטבח ולהגשה וכמובן ידאג שכל האורחים יהיו שבעי רצון ושיהיה להם הכי טעים שאפשר. כאשר פונים לשף חשוב לוודא שאכן יש לו ניסיון באירועים שכאלה.

הערך המוסף של הזמנת שף לאירוע

בתור אורח באירוע שהגיע אליו שף פרטי מומלץ אי אפשר יהיה שלא לשים לב שמדובר באירוע מיוחד במינו שבו כל מרכיב וכל מנה נבחרו בקפידה ובכובד ראש. הכל יהיה טעים, השילוב בין האוכל לבין היינות יהיה הרמוני ומתאים והאווירה כולה תהיה כזאת שתשלב היטב גם עם האוכל שיוגש. בדרך זו האירוע כולו ייחקק בקרב האורחים ככזה שהיה מיוחד במינו וגם מקורי וגם הם יחשבו על האפשרות הזאת כשיארגנו אירוע.

שף בוטיק – שף ניסן מוכתר יגיע לאירוע שלכם ויבשל על המקום על פי מה שסוכם איתכם. האורחים שלכם יכולים להתכונן לחוויה קולינרית מיוחדת.