Site icon מקומונט לוד

איך לבחור אינסטלטור?

אין כמעט בית שלא נזקק לשירותי אינסטלציה. המים הזורמים לנו בברזים חשובים לעין ערוך ובלעדיהם לא נוכל לתפקד, לחיות, לשמור על היגיינה וכו’. כאשר יש בעיה במערכת האינסטלציה שלנו אנו חייבים להזמין דחוף אינסטלטור או בשמו העברי- שרברב כדי שיתקן לנו את הבעיה כמה שיותר מהר.

אינסטלטור טוב הוא כזה שבהצצה מהירה על התקלה יכול לאבחן היכן טמונה הבעיה. כל החוכמה בבעיית אינסטלציה זה להבין איפה התקלה ואז לגשת ולתקן אותה.

לצערנו יש הרבה מאוד אינסטלאטורים שהם לא באמת מקצועיים אבל הם מציגים את עצמם ככאלה ויכולים יותר להזיק מאשר להועיל.

איך לבחור אינסטלטור?

בחירה של אינסטלטורים יכולה להיות דרך המלצות של אנשים שהם לקוחות שלו ואם מדובר באינסטלאטור שיש לו אתר, אפשר להיכנס לאתר שלו לקרוא על המומחיות שלו והמלצות עליו ולהתרשם ממידת המקצועיות שלו. לאינסטלאטור טוב צריך להיות הרבה ניסיון כזה שיוכל להוביל אותו אל התקלה במהירות.

סתימות בגלל שורשים – יש דבר כזה!

הרבה אנשים מוצאים שיש להם סתימה בבית ולא יודעים מה המקור שלה. משיחות עם אינסטלטור הוא מסביר כי הרבה פעמים בעיקר בבתים פרטיים ובעיקר עם עצי פיקוס בחצר יש מצב שהשורשים של הפיקוס תקעו יתד רציני באדמה ושיבשו את כל מערכת הצינורות של המים. זה יכול לגרום לפיצוץ, לסתימה ועוד לכן המלצה היא לא לשתול עצים ליד מערכות של צינורות.

בעיות נפוצות אחרות באזורים כפריים הם לחץ מים חלש, נזילות מהצנרת או הביוב ובעיות אינסטלציה טריוויאליות כמו של כולם: תיקוני צינורות, החלפת כיורים, ברזים ועוד.

אסלה שירותים אינסטלציה צילום עט תקשורת

היום יש מצלמה שמזהה פיצוצי צנרת!

הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה היום גם לאינסטלציה. אם בעבר נהג האינסטלאטור לנחש איפה יש פיצוצים בצנרת, היום יש מצלמה עם סיב אופטי שמסוגלת לאתר את מקום הנזילה, המצלמה מוחדרת פנימה ורואים הכול. יש גם המשתמשים בהחדרת גז (בלתי רעיל) אשר מתנדף מאזור שיש בו פיצוץ ואז יודעים איפה הבעיה.

סימני עובש- סימן לנזילה!

אחד הסימנים שיש נזילה בבית היא שיש כתמי עובש על הקיר. אם אתם רואים סימנים כאלה אתם צריכים להזמין מיד אינסטלאטור שכן פיצוץ. בצנרת יכול להתפשט בכל קירות הבית ולגרום לנזקים בלתי הפיכים. הוא יכול לפורר את המלט והבטון, הוא עלול לגרום להתמוטטות של קירות והוא מחייב בדיקה והתייחסות מיידיים.

דבר נוסף הוא כי עובש הוא סוג של רעל על הקיר ואת זה צריך להבין. זה לא בריא לאנשים וזה בטוח לא בריא לילדים. פטריות צומחות על הקיר והן תוססות ומפיצות גזים רעילים לכן אם אתם רואים עובש אל תחכו יותר מדי זמן ואל תנסו להתעלם מהעובש ולנקות אותו, כי אם להזמין מיד אינסטלטור שיאתר איפה הפיצוץ ויפתור את הבעיה.

המאמר באדיבות האתר “אינסטלטור בקליק“.