Site icon מקומונט לוד

איך לבחור חברת פרסום בגוגל?

חברות פרסום בגוגל הן חלק מרכזי בכל אסטרטגיית שיווק. אבל איך בוחרים נכון? סוכנויות שיווק אינן זהות. יש להם חוזקות וחולשות שונות, והם מתמחים בשירותים שונים.

במאמר זה, נבחן את מה שאתה צריך לדעת לפני שכירת סוכנות. אנו גם ניתן לך כמה טיפים כיצד למצוא סוכנות טובה שתעבוד היטב עם היעדים והתקציב העסקיים שלך.

מה עלי לקחת בחשבון בבחירת סוכנות?

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת חברת פרסום לעסק שלך. חשוב למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך ובעל מערך הכישורים הנדרש לעבודה.

בחירת חברת פרסום בגוגל אינה פשוטה. יש הרבה סוכנויות בשוק המציעות שירותי פרסום בגוגל.

חשוב למצוא סוכנות שיש לה את הכישורים הנכונים. אלה כוללים שותף מוסמך מגוגל, בעל ניסיון ב-Google Adwords ויש לו רקורד טוב של סיפורי הצלחה.

בחירת חברת פרסום בגוגל אינה משימה קלה. ישנן חברות רבות המציעות שירותי פרסום בגוגל, אך לא כולן זהות.

חשוב לדעת איזה סוג שירות אתם צריכים לפני שאתם מתחילים לחפש חברה לעבוד איתה. אם אתה רוצה לקבל יותר תנועה לאתר שלך, אז אתה צריך לחפש חברות שמתמחות ב-SEO ו-SEM. מצד שני, אם אתה רוצה להגדיל את מספר הלידים או הלקוחות, אז עדיף למצוא סוכנות שמתמחה בקמפיינים של PPC.

בחירת חברת הפרסום המתאימה בגוגל לעסק שלך היא החלטה קריטית. חשוב למצוא אחד שיכול לספק לך החזר ROI מצוין ולעמוד ביעדים ארוכי הטווח שלך.

הצעד הראשון הוא ליצור רשימה של חברות פוטנציאליות לעבוד איתן. רשימה זו צריכה לכלול את כל החברות שאתה שוקל, בתוספת כל חברות אחרות שאתה שומע עליהן מחברים או ממקורות אחרים. לאחר שתהיה לך רשימה טובה, הגיע הזמן להתחיל לחקור אותן באינטרנט.

תרצה להסתכל באתר האינטרנט שלהם, לקרוא ביקורות מלקוחות ומומחים בתעשייה וליצור איתם קשר ישירות למידע נוסף במידת האפשר. אתה גם רוצה לבדוק את דף השירותים שלהם כדי שתדע מה הם מציעים, כמה הם גובים עבור שירותים אלה וכיצד הם משתווים לחברות אחרות ברשימה שלך.

אם אתה מחפש חברת פרסום בגוגל, עליך לזכור את הדברים הבאים:

– מה התקציב שלך?

– מהו קהל היעד שלך?

– כמה זמן יש לך להקדיש לניהול הקמפיין?

– מהן המטרות והיעדים שלך?

– מה התקציב שלך?

על מנת לבחור חברת פרסום בגוגל, עליכם לדעת איזה סוג קמפיין אתם מחפשים.

ראשית, ערכו מחקר על סוגי מסעות הפרסום הזמינים:

– מסעות פרסום לתצוגה

– קמפיינים בווידאו

– קמפיינים של קניות

– קמפיינים לשיווק במנועי חיפוש (SEM).

– מסעות פרסום לשיווק מחדש

לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. לדוגמה, אם יש לך תקציב מצומצם ואתה מעוניין רק במסע פרסום לרשת המדיה, תוכל לצמצם את החיפוש על ידי בחירת “מסעות פרסום לרשת המדיה” כסוג הקמפיין. למידע נוסף היכנסו > https://www.gnss.co.il/