Site icon מקומונט לוד

איך לבחור טאבלט מוקשח?

כולם מכירים את המונח טאבלט . מכשיר הטאבלט הגיע אל חיינו בשנת 2010 מאז הפך להיות חלק מכל בית בארץ ובעולם. בהתחלה חשבו שטאבלט אפילו יחליף את המחשב השולחני הרגיל., שלא יהיה צורך יותר במחשבים רגילים. שאיש לא יקנה יותר מחשבים שולחניים רגילים. אבל המחשבים הרגילים המשיכו להתקיים. כך שיש היום שוק גם לטאבלטים וגם למחשבים הרגילים.

ההבדל בין טאבלט רגיל ביתי לבין טאבלט מוקשח

הטאבלט הביתי הוא בעצם מעין צעצוע חכם. אפשר לגלוש בו באינטרנט. אפשר לשחק במשחקים או משחקי רשת. אפשר גם לעבוד דרכו במגוון גדול של עבודות. הטאבלט הביתי הוא נפלא בכך שבגודל של מחברת אתם נהנים מפונקציות של מחשב שולחני שלם. זה חלק ממהפכת המזעור. אבל יש בעלי מקצוע, שטאבלט רגיל ועדין אינו מספיק להם. כי הוא אינו עמיד מספיק. כמו למשל מפעלים שונים, כמו למשל אנשים המנהלים פרויקטים בתחום הבנייה, או אפילו גורמים ביטחוניים אזרחיים וממלכתיים.

מי צריך טאבלט מוקשח

לקוחות כאלה לא יכולים להסתפק בטאבלט עדין ורגיש. הם צריכים טאבלט חזק מסיבי שיחזיק לאורך זמן. טאבלט שלא ייהרס מכל נפילה, טאבלטים מוקשחים שלא ייהרסו מאבק, טאבלט שאפשר ליצור בו תקשורת סלולרית שאפשר לסמוך עליה. טאבלטים מוקשחים שמאפשר בקרה תעשייתית טובה.

איך לבחור טאבלט מוקשח?

נשאלת השאלה איך לבחור טאבלט מוקשח שמכיל את כל התכונות האלה בצורה הנכונה ביותר? טאבלט מוקשח צריך להכיל את התכונה של ניידות גבוהה יחד עם עמידות משביעת רצון. הטאבלט צריך להיות נייד מספיק, כדי שתוכלו לעשות בו שימוש גם בשטח. אם זה בשטח המפעל או בשטח החברה שלכם ולהכיל את כל הפונקציות הנדרשות מטאבלט. אם זה אפשרות לבקרה תעשייתית, אפשרות לתקשורת סלולרית. אבל במקביל הטאבלט צריך להיות גם עמיד מאוד. לא להישבר בקלות גם אם הוא מקבל מכה או נופל. לא להיהרס כתוצאה ממגע עם אבק או חול. לעבוד גם בתנאי לחות גבוהים. לעבוד גם בתנאי טמפרטורה גבוהה. כלומר להיות עמיד מאוד גם בתנאים קשים בשטח או במפעל. הסוללה של הטאבלט צריכה להספיק לזמן ארוך. כך שתוכלו לסמוך על הטאבלט שישרת אתכם, גם במשך שעות ארוכות במפעל או בשטח.