Site icon מקומונט לוד

איך לבחור עורך דין צווארון לבן? המלצות מועילות

קרדיט - Freepik

כשאדם חשוד בביצוע עבירה המוגדרת כ”צווארון לבן” – שוחד, הפרת אמונים, זיוף מסמכים, קבלת דבר במרמה, עבירות מס – התוצאה עלולה להיות פגיעה חמורה, עוד לפני הגשת כתב אישום. בהתאם יש חשיבות עצומה לבחירה נכונה של עורך דין צווארון לבן, כלומר איש מקצוע מנוסה שזהו תחום המומחיות שלו. כאן בעמוד תמצאו פירוט של הפרמטרים העיקריים לבחירה זו.

ניסיון: המפתח לייצוג איכותי

ניסיון הוא מפתח הכרחי לייצוג איכותי של כל איש מקצוע בתחום המשפטי: עורך דין צווארון לבן, עו”ד לענייני צבא, עורך דין פלילי, עו”ד מסחרי וכו’.

הסיבה לכך היא שרק ניסיון מעשי מקנה לעורך הדין את הידע הדרוש כדי לתכנן את האסטרטגיה המיטבית בכל מקרה. בנוסף, עורכי דין שכבר התמודדו בהצלחה עם מקרים דומים, יודעים אילו מוקשים עלולים לצוץ לאורך הדרך וכמובן לנטרל אותם מבעוד מועד. ותק מקנה גם היכרות עם הגופים הרלוונטיים במערכות האכיפה השונות, וגם לכך יש יתרון משמעותי.

זמינות גבוהה במיוחד

איכות משמעותית נוספת שחשוב לבחון כשבוחרים עורך דין צווארון לבן היא זמינות. בהקשר זה חשוב לזכור שמרבית החשודים בביצוע עבירות צווארון לבן הם אנשים נורמטיביים, ועבורם זימון לחקירה במשטרה, וכמובן מעצר, הם אירועים שמייצרים מתח רב וקושי נפשי. עורך דין שמבטיח זמינות גבוהה וגם מקיים מספק את העזרה הנחוצה בזמן, ומונע לחץ מיותר.

יושרה ללא פשרות

חשוב להדגיש: עורכי דין מנוסים ובקיאים מושיטים סיוע יקר ערך בכל מקרה של חשד לביצוע עבירת צווארון לבן. יחד עם זאת ישנו משקל גם לנסיבות ולראיות שבידי המשטרה. בהתאם כדאי לבחור בעורך דין שנמנע מהבטחות שווא, גם אם ברגע הראשון הן נשמעות קוסמות. איש מקצוע בעל יושרה ללא פשרות מספק ללקוח תמונת מצב אמינה ומדויקת, ובהתאם גם יכול לבנות אסטרטגיה נכונה ולהוביל לתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

עורכי הדין איל כהן ואופיר סטרשנוב רכשו ניסיון רחב היקף בייצוג חשודים ונאשמים בביצוע עבירות צווארון לבן. לשניים רקע מגוון, כולל במערכות ציבוריות, ומחויבות אמיתית לכל אדם ובפרט למי שנקלעו לראשונה בחייהם לקונפליקט מול רשויות האכיפה.