Site icon מקומונט לוד

איך לבחור צימר בחוכמה?

בחירת הצימר הנכון לחופשה הבאה שלכם, היא אחת ההחלטות החשובות שעליכם לקבל, חוץ מהאזור שבו הצימר ממוקם. הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לצמצם את החיפוש אחר הצימר המושלם ולהבטיח לעצמכם חופשה כיפית בלי כעסים ומתחים.

קחו בחשבון מי יוצא אתכם לחופשה

אם אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית עם כמה מבני המשפחה שלכם, ברור שתרצו לוודא שיש מספיק מקום לכולם. אבל מה שאולי פחות מובן מאליו זה הצורך לחשוב על הצרכים של כל אחד מהם. לדוגמה:

בחרו בקפידה את מיקום הצימר

המיקום הוא גורם חשוב בבחירת מקום הלינה והאירוח. כאשר אתם מחליטים על מיקום הצימר, עליכם לשקול:

בדקו היטב את המתקנים שמציע הצימר

נניח שאתם רוצים לצאת לחופשה בראש פינה הציורית. יתכן שתרצו לוודא שהצימר כולל גם מטבח שבו תוכלו לבשל בעצמכם ולפנק את שאר בני המשפחה בכישורים הגסטרונומיים שלכם. במקרה זה חשוב לוודא שהצימר מספק סירים, מחבתות, כלי אוכל ואולי גם כמה תבלינים. חוץ מזה יתכן שתרצו לברר אם יש בקרבת מקום מכולת.

אגב, תוכלו למצוא צימרים המציעים גינה או בוסתן שבו צומחים גם צמחי תבלין כך שתוכלו ליהנות מעלים טריים ורעננים, ישר מהטבע.

בנוסף, אם אתם מעוניינים בפינוקי ספא ובבריכת שחייה, בחרו בצימר שמציע סאונה וספא עם מעסים מקצועיים ומיומנים, במסגרת מתחם הצימר.

חופשה רומנטית בצימר. צילום: דליה דלפרט

או, בחרו בצימר הפרוע ביותר

אם בחופשה הקרובה אתם מעדיפים להתארח בצימר במקום בבית מלון, אתם יכולים להרשות לעצמכם לשכור את הצימר הכי מוזר שיש. לקבל משהו עם מרחב מחיה אקסצנטרי, כמו צימר שנחפר בפתח מערה, או צימר בנוי על עץ אליו צריך לטפס. הרפתקאות שכאלה מסוגלות להפוך את החופשה הבאה שלכם להרפתקה הרבה יותר חווייתית מסתם התפנקות במלון.

החליטו אם חשוב לכם להיות מחוברים לרשת האינטרנט

לפעמים, אתם מעדיפים חופשה שבה תהיו מנותקים מכול העולם, פשוטו כמשמעו. חופשה אסקפיסטית היא אולי בחירה טובה אם המטרה שלכם היא להתרחק מכול האטרקציות התיירותיות ולשהות במקום מפלט כפרי.

אבל האם אתם באמת רוצים לשהות במקום שאין בו wi-fi? אולי חשוב לכם להיות מקושרים ולהמשיך לדבר עם חברים, לעקוב אחר מה שמתרחש במקום העבודה שלכם, או סתם לצפות בסרט או בסדרה ברשת על גבי מסך הטלפון או הטבלט. במקרה שכזה, מומלץ לוודא מראש שהצימר מצויד בקישור לאינטרנט.

השתמשו באתרי נופש אמינים

תארו לעצמכם שכמעט הגעתם למקום בו נמצא הצימר, ואתם מגלים שהמארח ביטל את ההזמנה שלכם ברגע האחרון. אם מראש תשתמשו באתרי נופש אמינים תוכלו לקבל גם את הדיל הטוב ביותר וגם תמיכה בעת מצוקה.

לדוגמה, Airbnb מגן על האורחים מפני ביטולי מארחים ברגע האחרון, רישומים מוטעים, חדרים שלא עונים על הדרישות התברואתיות או מחסור בשירותים או במתקנים שהובטחו בפרסומים – על ידי הסרת הפרסום של חדר האירוח מהאתר.

בנוסף, כדי לוודא שתגיעו לצימר שבאמת כולל את כל הדברים הטובים שפורסמו בתמונות באתר, קראו את הביקורות עליו. כך תוכלו לקבל הצצה אמתית על חוויית החופשה בצימר ותבטיחו שאתם מקבלים את החופשה והחוויה שקיוויתם וציפיתם לקבל.