Site icon מקומונט לוד

איך לבחור רכב משפחתי שכיף לנסוע בו?

רכב משפחתי הוא ללא ספק אחד המקומות שתבלו בו הרבה כמשפחה ולכן חשוב לבצע בחירה חכמה. אז על מה צריך לחשוב לפני נכנסים לאולם התצוגה, על מה פשוט אסור להתפשר וכיצד תחסכו בגדול בכל טיול עם המשפחה? כל התשובות בכתבה הבאה

שימו לב לעוצמת המנוע

זה לא סוד שככל שהמנוע חזק יותר, כך ניתן ליהנות מחוויית נהיגה עוצמתית יותר. מסיבה זו, חשוב להקפיד על רכב משפחתי בעל מנוע עוצמתי, יציאה חזקה מהמקום וכוח סוס מספק בכדי לעלות בעליות בלא כל מאמץ. השוק הישראלי מציע מגוון של מכוניות משפחתיים אשר יעניקו תאוצה נפלאה גם בסלד”ים נמוכים יחסית וחשוב לבדוק את זה לעומק.

עיצוב – איינסייד האווט

רכב משפחתי שכיף לנסוע בו הוא רכב שגם נראה טוב וגם מרגיש טוב במפנים. כלומר, חשוב שלא תתפשרו על העיצוב החיצוני של הרכב, הרכב החומרים או המפרט הפנימי שלו. כיום ניתן למצוא רכבים משפחתיים שיכולים להתחרות בקלות ברכבי המנהלים ולהעניק תחושה נהדרת גם כאשר אתם נוהגים ולוק מרשים כאשר הוא נמצא בחנייה.

אל תשכחו את נוחות הנסיעה

החל מסוג הריפוד, דרך איכות החומרים אשר מרכיבים את ההגה ועד להתנהגות הרכב אל מול הבאמפרים הרבים שמצויים בכבישים – כל אלו יעצבו את חווית הנהיגה שלכם. לכן, שימו לב לנוחות הישיבה, לאפשרות לכוון את המושב לפוזיציה המתאימה לכם בקלות ואל תשכחו לבדוק את עוצמת המזגן. למרות שזה נשמע טריוויאלי, בקיץ הישראלי זה ללא ספק עניין קריטי.

צילום: pixabay

 בדקו את צריכת הדלק של המכונית

זה לא משנה מאיזה מותג אתם מתכוונים לרכוש את הרכב הבא למשפחה שלכם, חשוב שתסכלו על צריכת הדלק של הדגם שבו אתם מעוניינים. זכרו שזו עומדת להיות אחת ההוצאות הגדולות של המשפחה שלכם ומומלץ לבחור ברכב אשר לא יאלץ אתכם לחשוב פעמיים לפני כל טיול של שבת. איך עושים זאת? פשוט מסתכלים על נתוני היצרן אשר מוצגים באתרים השונים.

העדיפו רכב עם מערכת מולטימדיה איכותית

כל נהג או נהגת יודעים שכיף לנהוג רק כאשר כיף לילדים אשר יושבים מאחור. אז מעבר למרחב ונוחות הישיבה – כדי לבדוק מה בדיוק יבדר את הקטנטנים לאורך כל הדרך. מכוניות אשר מצוידות במערכות מולטימדיה איכותיות, יכולות לחסוך לכם הרבה רעש ולהעניק לכם שקט נפשי – להתרכז בנהיגה גם למרחקים קצת יותר ארוכים (מבלי לשמוע כל רגע: “מתי הגענו”)

ואי אפשר להתעלם מבטיחות

בסעיף האחרון הזכרנו את השקט הנפשי שמכונית משפחתית אשר מצוידת היטב יכולה להעניק לכם. עוד דבר שיאפשר לכם ליהנות מהדרך ולחוות שקט נפשי טמון בבטיחות המכונית המשפחתית שלכם. לכן, מומלץ להעדיף כזו עם חמישה כוכבי בטיחות ולהיות בראש נקי מדאגות, כל הדרך למחוז חפצכם.