Site icon מקומונט לוד

איך למצוא עורך דין מומלץ לתחום הצוואות והירושות?

חוזים הם חלק מחיינו

בכל תחומי חיינו הבוגרים אנו נתקלים בחוזים- בין אם בעבודה, בלימודים אקדמאיים, בשכירות, ברכישות מסוימות ובמגוון תחומים נוספים. חוזה הוא למעשה הסכם הנחתם בין שני צדדים ומחייב את שניהם, ולכן כל מילה וכל פסיק בו בעלי משמעות רבה. ניסוח נכון וחד משמעי של החוזה חשוב אף הוא על מנת שלא יהיה ולו פתח קלוש לטעות או הפרה מכוונת של החוזה מטעם אחד הצדדים. לכן, כאשר בעל עסק או אפילו אדם פרטי מעוניין לנסח חוזה עבודה, שכירות, מכירה או קניה של נכס מקרקעין, אשר לא ניתן יהיה להפר אותו מבלי לגרור התערבות משפטית, מומלץ להתייעץ עם עורך דין חוזים אשר יוכל לנסח יחד איתכם את החוזה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. עורך דין המתמחה בדיני חוזים גם יוכל לייצג אתכם במקרה וחוזה שעליו חתמתם מופר על ידי הצד השני ויסייע בהגשת תביעה.

קרדיט Canva

לתכנן מראש

לעיתים כאשר בן משפחה הולך לעולמו, הוא מותיר אחריו שאלה פתוחה בדבר הנכסים שבבעלותו, דבר המקשה על יורשיו כאשר  מעוניינים לחלק את עזבונו באופן שווה ביניהם. אף ישנם מקרים בהם נכסי הנפטר אינם ידועים ולא ניתן למצוא אותם באופן עצמאי, ולכן היורשים נאלצים לפנות אל חוקרים פרטיים שיוכלו לברר באופן מקצועי ולאתר אותם, ומוציאים על תהליך זה סכומי כסף משמעותיים. לכן, רבים בוחרים לכתוב צוואה מסודרת ולהתייעץ עם עו”ד צוואות מראש, על מנת להקל על יורשיהם כשיגיע הזמן. עורך הדין המומחה בדיני צוואות וירושות יוכל לשבת עם כותב הצוואה, לעבור איתו באופן מסודר על הנכסים שבבעלותו, להסביר את זכויותיו ואת זכויות יורשיו, וכמובן לחתום על הצוואה ולאמת את כשירותה.

ליישב את המחלוקות

ללא ספק חלוקת עיזבון של אדם שהלך לעולמו עלולה להיות מורכבת ומסובכת במידה ואין צוואה מסודרת מראש. יתר על כן, אם האדם לא מינה טרם לכתו מי יהיה מנהל העיזבון בית המשפט ימנה אחד, וכך ניתן יהיה ליישב מחלוקות בין יורשים, או לחילופין לעשות סדר בין הנכסים ובין חובותיו של הנפטר. לכן, במידה ואתם מוצאים את עצמכם במאבק משפחתי על הירושה שמגיעה לכם, מומלץ להתייעץ עם עו”ד ירושות אשר מכיר את החוקים בנושא, כמו גם פסקי דין תקדימיים ויוכל לסייע לכם לממש את מלוא זכויותיכם ולקבל את החלק שמגיע לכם בעיזבון. עורך הדין יוסף שאבי הוא עו”ד מומחה לדיני משפחה, ירושה, צוואה, חוזים ונזיקין, והוא ישמח להעניק לכם ייעוץ, סיוע וייצוג משפטי מקצועי. מעוניינים בייעוץ פרטני? פנו אלינו במספר 046140555 ונשמח לסייע.