Site icon מקומונט לוד

איך משלבים בין התכשיטים בארון?

סטיילינג מנצח מבוסס במובנים רבים על הקומבינציה היצירתית וההרמונית בין תכשיטים לבגדים ובין התכשיטים עצמם.
תכשיטים מוסיפים טאץ’ לכל הופעה כאשר עולם התכשיטים עשיר בדגמים מעוצבים בשלל סגנונות ולכן, קל יותר לבחור כל פעם מחדש את הפריט הנכון לאותו מראה.

מחפשות את הטיפים ליצירת שילובים מאוזנים בין תכשיטים ובינם ובין פריטי הלבוש? לפניכן סודות מהמלתחה, שיעזרו לכן לעצב את הופעה ייחודית ולקצור מחמאות בכל יציאה מהבית. כל הדרכים למיקס אנד מאץ’.

שם המשחק: קשר חזותי

בבחירת תכשיטים לאישה שישתלבו זה עם זה היטב, חשבו על האסטרטגיה המועדפת עליכן. האם תרצו לשמור על אחידות בבחירת המתכת כך שהם יהיו עשויים מאותה המתכת – כסף סטרלינג, זהב וכדומה או להפך, לייצר ניגודיות מעניינת בין המתכת של השרשרת לזו של הטבעת, העגילים, הצמיד וכדומה.
כיוון נוסף שיש לשקול הוא שמירה על סגנון הומוגני לכל אורך המראה. למשל, בין שרשרת עתיקה לצמיד מלוטש במראה מודרני מתוחכם, עגילים השואבים השראה מאלמנטים בחיק הטבע וטבעת בניחוח אומנותי כנ”ל לגבי קווי המתאר, שימוש באבני חן, יהלומים או פנינים.
החליטו אם לייצר קשר חזותי באמצעות אלמנט או סמל או דרך המתכות או המבנה או ההשראה שעומדת מאחורי הפריט. אפשר לחשוב על טוויסט שונה בכל תכשיט אבל כדאי גם לייצר חיבור כלשהו בין אם בחומרי הגלם ובין אם בסגנון.

צילום: pexels

 

הסגנון: שכבות או נפרדות

אסטרטגיה נוספת שאפשר לקחת בחשבון כאשר שואפים לייצר שילובים קשורה לדרך בה התכשיטים יתמזגו זה עם זה. האם למשל, תרצו להפנות את תשומת הלב למוקד ספציפי, כמו פרק כף היד או האוזניים או קו הצוואר עם אביזר קונקרטי לכל מוקד ומוקד או לבחור במראה שכבתי שיורכב, לדוגמא, ממספר שרשראות או ממספר צמידים או טבעת לכל אצבע או אפילו טבעות אמצע.
בכל מקרה, אל תשכחו את עניין הפרופורציות. אם בחרתן להבליט ולהדגיש מוקד מסוים יש לוודא שהוא לא בא על חשבון מוקד אחר או החליטו מבעוד מועד על פריט שיהיה המאסיבי והדומיננטי מבין כולם בגודל או במראה.
כנ”ל לגבי איזון בין מרקמים – אם יש פריטים מחוספסים מתנו אותם בטקסטורה חלקה יותר ולהפך. כמו כן, לגבי מוקד של גוון. אם נוצרת תחושה של מראה מונוכרומטי חשבו איך להוסיף נקודת צבע מסוג אחר נועזת יותר ו”לשבור” את המונוטוניות או תכשיט מבריק להופעה שנראית מעט “עמומה”.

 

חיבור בין תכשיטים לבגדים

הבגד הוא הקנבס שלכם כמו בעת ציור, כך שכדאי קודם לבחור את פריט הלבוש ורק לאחר מכן, על בסיס בגוון והסגנון או אלמנט דומיננטי בבגדים, להחליט מה יהיו האביזרים המתאימים ביותר.
לדוגמא – אם תרצו להמשיך את הצבעוניות של הפריטים בתכשיטים חפשו פריטים שיהיו בגוון דומה או בגוון משלים ואם הכיוון של ניגודיות מוצא חן בעיניכם, חשבו איך לייצר קונטרסט בפריט בצבע שונה. אפשר גם להבליט אלמנט מעניין של הבגד או את הגזרה באמצעות שרשרת שתפנה את תשומת הלב לקו הצוואר ולסגנון המחשוף או צמיד שידגיש את שולי השרוולים.
היופי הוא שבאמצעות תכשיטים לנשים אפשר למנף גם הופעה ספורטיבית או קז’ואל יומיומית – במיוחד תכשיטי יהלומים, אבני חן, פנינים.
אל תוותרו על נושא הנוחות, שקריטי מאוד לחופש התנועה וגם להשגת הופעה הוליסטית מחמיאה. תרצו פריטים קלילים ומעודנים לאירועים פעלתניים או תליון הצהרתי לאירוע חגיגי מבלי שיכביד או יעמיס על הבגד או יפגע בהנאה.
בנוסף, החליטו אם ההופעה הכוללת תהיה חמה או קרירה יותר ולפי זה בחרו את התכשיט שיעשה הבדל עם הביגוד הנבחר.