Site icon מקומונט לוד

איך משלבים לימודים ועבודה

credit: canva.com

הסטודנט הישראלי הממוצע משלב בין לימודים ועבודה. סטודנטים מועסקים בכל רחבי הארץ במשרות סטודנט במשרה חלקית או מלאה. הסטודנטים עובדים 3-4 משמרות בשבוע כאשר העבודה היא בחלקה בשעות הערב או הלילה. כתיבת עבודות הופכת למשימה לא פשוטה כלל כאשר לוח הזמנים כולל גם עבודה, פעילות התנדבותית, הכנת שיעורי בית, קריאה ומבחנים. סטודנטים עובדים מספרים על תסכול מתמיד ולחץ נפשי. הם לא מצליחים למצות את הפוטנציאל במלואו ומקבלים ציונים שלא משקפים את היכולות שלהם.

איך כותבים מהר עבודה סמינריונית טובה

כתיבת עבודות סמינריוניות הופכת למשימה הרבה יותר קלה כאשר מקפידים על סדר וארגון. הכול יהיה פשוט יותר ומהיר יותר אם בוחרים בנושא ממוקד ומגדירים שאלת מחקר ברורה. אל תנסו להמציא את הגלגל מחדש ובטח שלא תבחרו בנושא בעייתי מבחינת מקורות מידע. חשוב לזכור לכל אורך הדרך שהמטרה היא ציון גבוה במינימום מאמץ תוך כתיבה בהתאם לכללי האקדמיה. כל סיוע שתוכלו לקבל בכתיבת העבודה מבורך. אם יש למתרגלים בקורס שעות קבלה כדאי להגיע ולהיעזר בהם בכתיבת ראשי הפרקים.

פתרון נוסף לאותם זמנים בהם הזמן קצר והמלאכה מרובה הוא הזמנת עבודה סמינריונית בתשלום. חברת דוקטור גרייד מציעה לסטודנטים אפשרות לרכוש עבודות מקוריות ומקצועיות. העבודות נכתבות על ידי אקדמאים בהתאם להנחיות הקורס ללא חשש מפני העתקה. הזמנת עבודות הפכה בשנים האחרונות לתופעה נפוצה בקרב סטודנטים מכל הפקולטות.

אם בתיכון אפשר היה לקבל ציונים גבוהים בעבודות על בסיס כתיבה לא עניינית, כתיבה אקדמית אינה מאפשרת זאת. אם תחזרו על אותו רעיון מספר פעמים תאבדו ניקוד. רוב הסטודנטים מתקשים בסידור נכון של הטיעונים והימנעות מחזרות מיותרות. תמצות של התוכן הוא משימה לא פשוטה. ההמלצה שלנו היא תכנון מדויק של הכתיבה. אל תתחילו בכתיבה מבלי לתכנן תחילה את הטיעונים ולקבוע את הסדר הנכון. הבשורה הטובה היא שלאחר כתיבה של מספר עבודות תצליחו לסגל לעצמכם את סגנון הכתיבה הדרוש.

מדוע אני לא מצליח לקבל יותר מ-70?

ממוצע ציונים גבוה הכרחי לקבלה לתואר שני. אם אתם מתכננים להירשם לתואר שני אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקבל ציונים נמוכים מ-85 במבחנים ועבודות. בסמסטרים הראשונים של התואר הראשון הסטודנטים נמצאים בתהליך של הסתגלות ובהתאם מאבדים ניקוד בעבודות אקדמיות על אי עמידה בכללי הכתיבה. סטודנטים שהציבו לעצמם יעד לסיים את התואר עם ממוצע של 95 ומעלה נעזרים דווקא בסמסטרים הראשונים בקניית עבודות אקדמיות או סיוע בתשלום בכתיבה.