Site icon מקומונט לוד

איך משמרים זוגיות טובה בתקופת משבר הקורונה?

  1. קדשו את הביחד, אך גם קחו זמן לעצמכם

סביר להניח כי בשום שלב בקשר שלכם, לא יצא לכם להיות יחד 24/7. משבר הקורונה הציב המון אתגרים, ביניהם גם אתגר שלא מעט זוגות חוששים ממנו: להיות יחד כל היום. בבית. הדרך לצלוח את משבר הקורונה וגם לשמר את הזוגיות היפה, היא להגדיר מראש שזה בסדר לקחת זמן לבד. מצאו את הזמן ליהנות זה מזו, אך גם כבדו את הזמן הפרטי של כל אחד מכם. מילת המפתח – איזון.

   2. הגדירו חללי עבודה וחללי פנאי

אחד מכם יצא לחל”ת והשני ממשיך לעבוד מהבית? חשוב שחלל העבודה בבית יהיה מוגדר ומוסכם על שניכם. כך, החצי שעובד יוכל להמשיך לטפח את שגרת העבודה. המציאות הנוכחית גם כך מורכבת ומאתגרת, כך שהדבר האחרון שצריך להשקיע בו אנרגיה הוא בחיפוש פינת עבודה בכל יום מחדש. החללים המשותפים ישארו משותפים, ואילו אזור העבודה בבית יהיה אזור סטיירילי.

הגדירו חללי עבודה וחללי פנאי. צילום: rawpixel

3. דברו על העתיד המשותף שלכם

לא משנה עד כמה התקשורת ביניכם טובה, הרי שלא בכל יום אתם מקבלים הזדמנות להיות אחד עם השניה מהבוקר ועד הערב. נצלו את הזמן הזה לדבר על הזוגיות שלכם, פתחו הקשבה והכלה ואפילו צאו למסע במנהרת הזמן אל העתיד – אל עבר החיים המשותפים שלכם. זמן האיכות המשותף יכול להוליד המון דברים טובים. עד כמה טובים? כבר הספיקו להתפרסם ידיעות על גברים שבתקופת משבר הקורונה, כרעו ברך. חנויות טבעות אירוסין אולי סגורות, אך מתאפשרת רכישת טבעות באינטרנט, גם בימים אלו.

דווקא המשבר הדגיש בפני רבים עד כמה הם ברי מזל, ועד כמה האהבה בה הם זכו נדירה. אירוסין בשיאו של משבר הקורונה? זו דרך נוספת לצלוח את המציאות המאתגרת.

4. צרו לעצמכם לו”ז בילויים ביתיים

אז כעת אינכם יכולים לצאת לסרטים, פאבים ומסעדות. מה שאתם כן יכולים לעשות, הוא ליצור לעצמכם לו”ז בילויים ביתי. ככל הנראה, גם אתם סובלים מיותר מדי זמן פנוי, כך שמותר ורצוי לתעל את הזמן הזה לזמן איכות מהנה ומפנק. בנו לעצמכם לוח זמנים שיעורר בכם ציפייה והמון כייף. לדוגמא:

לא יכולים לצאת מהבית, אבל יכולים ליצור לו”ז משותף. צילום: rawpixel

5. והכי חשוב: לא לשמור בבטן

יציאה לחל”ת היא לא יציאה לחופשה, ומטבע הדברים התקופה הזו מולידה המון מתחים, לחצים וגם אי ודאות שמקשה על רבים. גם זוגות שמעידים כי הם לא נוטים לריב, מוצאים עצמם נכנסים לפינות שלא מוכרות להם. חשוב מאד שלא תשמרו בבטן אחד על השניה, ושתטפחו כמה שרק ניתן שיח פתוח, כן ומשתף. אל תשכחו להזכיר לעצמכם: משבר הקורונה אולי מציב אתגרים, אך גם הזדמנויות אישיות וזוגיות. האהבה מנצחת, והיא תנצח גם את המשבר.