Site icon מקומונט לוד

איך נגן על עיניי הילדים העדינות מהשמש הקייצית?

 

באדיבות המומחים של רשת אירוקה, אנו מעניקים לכם טיפים ועצות כיצד להגן בקיץ על עיניי הילדים שלכם

כידוע, חשוב מאוד להגן על העיניים מפני השמש, במיוחד כשמדובר בעיניי ילדים. על ההורים לדאוג שהילדים ירכיבו משקפי שמש כל זמן שהם נחשפים לשמש ושיהיו אלה משקפיים איכותיים המתאימים להם.

רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מעניקה טיפים ועצות בבחירת משקפי שמש נכונים לילדים, כולל  דגשים חשובים.

דבר ראשון והחשוב ביותר:

לרכוש  משקפי שמש מחברה/מותג  אשר מתחייבת לסינון קרינה על פי התקן. משקפי שמש ללא מסנני קרינה תקינים יפגעו בעיניים של ילדכם.

יש לרכוש משקפי השמש אשר  עומדים בתקן ת”י 1898, התקן הישראלי למשקפי שמש וכן לבדוק שכל העדשות מסננות קרינת UVB וUVA ועומדות בתקן של 400 UV.

חומרים איכותיים ועמידים:

הקיץ בא. צילום: pixabay

מכיוון שמדובר בילדים הנוטים להפיל ולשבור דברים, חשוב לבדוק שהמשקפיים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים וגם – שיש למשקפיים אחריות ושרות תיקונים. שמו לב שאתם רוכשים משקפי ילדים שהם עמידים ביותר נגד נפילות ושריטות – פוליקרבונט, מתכת דקה וגומי.

נוחות:

חשוב שהמשקפיים יהיו נוחים לילדים וקלים על הפנים שלהם. שימו לב שהמשקפיים בעלי אחיזה טובה על הפנים כך שהם לא נופלים, ומצד שני שיהיו להם זרועות גמישות שלא ילחצו על הפנים. המשקפיים צריכים להיות רחבים כך שיכסו חלק משמעותי מהפנים, כך הם יחסמו את חדירת קרני השמש מכל הכיוונים וישמרו גם על העיניים וגם על העור העדין שלהם.

וכמובן, חשוב שהילדים יאהבו את המשקפיים – אחרת לא ירצו להרכיב אותם. על מנת שהילד ירכיב את המשקפיים באופן קבוע, תנו לו לבחור את המשקפיים שהוא הכי אוהב ושכיף לו איתם!

מומלץ להביא אותם לחנויות שיש בהם  מגוון רחב של משקפי שמש לילדים, גם איכותיים וגם אופנתיים.