Site icon מקומונט לוד

איך עורך דין מומחה לגירושין יכול לעזור גם לכם?

קרדיט - Freepik

התפרקות תא משפחתי עלולה להיות מלווה בזעזועים רבים. בנוסף היא משפיעה על המציאות הכלכלית של שני בני הזוג, ואם יש ילדים, גם על חייהם. בהתאם יש מצבים רבים שבהם כדאי לפנות אל עורך דין גירושין באר שבע וכך להימנע מנזקים לא הכרחיים. בכתבה זו מפורטות 3 דרכים שבהן עורך דין מומחה בתחום יכול לסייע גם לכם.

זמני שהות אידיאליים

גם כשבני זוג מתגרשים, הם עדיין נשארים ההורים של הילדים. גידול הילדים הוא אחריות עצומה, וגם סיפוק אדיר, ולכן המרכיב החשוב ביותר בכל הסכם גירושין הוא זמני השהות. עוד כדאי לקחת בחשבון שבחלק גדול מהמקרים זמני השהות משפיעים גם על גובה המזונות. המומחים ממליצים על זמני שהות שוויוניים אבל יש כמובן משקל גם לנסיבות ספציפיות אצלכם. עורך דין בבאר שבע עם ניסיון בתיקי גירושין יעזור לכם ליצור זמני שהות אידיאליים עבורכם.

תשלום מזונות בסכום שמשקף את טובתכם וטובת הילדים

פעולה נוספת שמבצע עורך דין גירושין באר שבע עבור לקוחותיו היא תביעת מזונות (וכמובן גם התגוננות בפני תביעה כזו). במידת הצורך תוגש גם תביעת מזונות רטרואקטיבית, אם כי בכל מקרה ההמלצה היא לא להתעכב אלא לפעול באופן מידי. עוד כדאי לדעת שבמקרים מסוימים גם האישה זכאית למזונות עד להשלמת הליך הגירושין (ולא ניתן לתבוע מזונות אלה באופן רטרואקטיבי).

ניכור הורי

ישנם מצבים שבהם הורים משתמשים בילדיהם כנשק במלחמה מול בן/בת הזוג לשעבר. התוצאה עלולה להיות כאב רגשי ממשי לכל הצדדים. לרוב אין ברירה אלא להיעזר בערכאות משפטיות. ניתן להגיש במקרה של ניכור הורי תביעה לשינוי המשמורת, תביעת נזיקין וכן תביעה שתחייב את הילד או הילדה שניתקו קשר עם אחד ההורים להגיע לטיפול מתאים. עקב הרגישות הרבה של מקרים אלה, חשוב למצוא עורך דין שמתייחס בכובד ראש לסיטואציה ולכל פרט ופרט שעשויים להיות רלוונטיים לתביעה.

עו”ד עוזי דורי הוא בעל ניסיון רב בתחום הגירושין. בנוסף הוא מגשר מוסמך, כך שישנם מצבים שבהם הוא פותר מחלוקות, כולל קשות, ללא צורך בהליכים משפטיים מורכבים. כשאין ברירה, הוא אמון על ייצוג נחוש של לקוחותיו בבית המשפט או בפני בית דין רבני.