Site icon מקומונט לוד

איך עושים ביטוח לעובד זר?

קרדיט pixabay

להעסיק עובד זר כפי שכולנו יודעים, זה לא עניין של מה בכך. צריך לדאוג לכל הזכויות שלו, ובנוסף, צריך גם לדאוג שתהיה לו ויזת עבודה. מעבר לכל אלה, חשוב מאוד לוודא שלעובד הזר שלכם יש ביטוח. רוצים לעשות עוד היום ביטוח רפואי לעובדים זרים? אל תדחו את העניין, כי יש לכך משמעות והשפעה אדירה. העניין הוא שצריך לעשות ביטוחים כאלה כי אתם לא באמת יודעים מה יוליד יום. ממש כפי שכל אחד מאיתנו עלול לעבור תאונה או להיות חולה ולהזדקק לטיפול רפואי, זה גם עלול לקרות לעובד הזר שלכם. לכן, אם תעשו מבעוד מועד ביטוח רפואי לעובדים זרים, תוכלו לסייע לאותו אדם. בעזרת ביטוח רפואי לעובדים זרים תוכלו להיות בטוחים שאם משהו קורה, לעובד הזר יש דרך לקבל בדיוק את מה שמגיע לו.

ביטוחים לתיירים שמגיעים לארץ

מה שבאמת אתם מחפשים היום זה לא ביטוח שיתאים לעובד זר, אלא לתיירים שמגיעים לבקר אתכם בארץ? חשוב להבין שגם כאן אנחנו מדברים על עניין מהותי. מה באמת קורה לאדם שמבקר בישראל ועובר תאונה? או לאדם שמבקר כאן וחוטף התקף לב או סובל מכל בעיה בריאותית קיצונית אחרת? התשובה היא כמובן ביטוח בריאות לתיירים בארץ. זה בהחלט נכון שלא אחת תיירים מגיעים עם ביטוח שהם כבר עשו בחו”ל, אך לא תמיד זה המצב. לכן חשוב מאוד שאתם, תושבי המדינה, תעזרו לאותם תיירים. החדשות הטובות הן שהיום אפשר לעשות ביטוח בריאות לתיירים בארץ אפילו ישירות דרך האינטרנט. משמעות הדברים היא שאם תתעמקו לרגע בעניין, תוכלו לעשות תוך כמה דקות בודדות ביטוח בריאות לתיירים בארץ. אל תדחו את העניין ואל תתעלמו ממנו, כי אם לאותו תייר לא יהיה ביטוח, זה עלול להיות בעייתי מאוד.

איפה עושים ביטוחים כאלה?

בין אם הביטוח שתרצו לעשות מיועד לתייר ובין אם הוא מיועד לעובד זר, נשאלת השאלה: איפה באמת משתלם וכדאי לעשות אותו? חברת הילית סוכנות לביטוח זו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה, אז למה שלא תעשו אצל סוכנות הביטוח הזאת כל ביטוח שתרצו, ממש ברגעים אלו? את הביטוחים הללו ניתן לקנות ישירות באינטרנט, באתר החברה. בנוסף, אם אתם זקוקים לעזרה ואם יש לכם שאלות לגבי הביטוח, תוכלו תמיד להתקשר למספר: 073-2632000. אתם תראו בעצמכם שהילית סוכנות הביטוח תעניק שירות נהדר לכם ולעובד הזר או התייר, אז למה לחשוב פעמיים?