Site icon מקומונט לוד

אילו סוגים של מלגזות אתם רוצים להכיר?

ניהול של אתרים לוגיסטיים דורש עבודה עם מערכת מלגזות. כבר כאשר יש לכם מחסן קטן יחסית, אפשר לייצר מערכת הרמה ושינוע של סחורה המתבססת על מלגזה  פשוטה יחסית. יחד עם זאת, ככל שאתם הולכים ומתרחבים מבחינת הפעילות העסקית שלכם, כך יש גם יותר אפשרויות מבחינת רכישת מלגזה לעסק. מבחינתכם בתור מנהלים המשמעותי שאתם רוצים לעבוד עם צוות מקצועי כדי להכיר את כל האופציות לרכישה של מלגזות, ועל בסיס האפשרויות הקיימות לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אז אילו סוגים של מלגזות קיימים כיום בשוק? כל הפרטים בכתבה הבאה

בתכנון העסק שלכם – צריך לקחת בחשבון את סוג המלגזה הדרוש

רגע לפני שבוחרים מלגזה לעסק שלכם, חשוב שתכירו את סוגי המלגזות הקיימים כיום בשוק:

  1. מלגזות בסיס – מלגזות בסיסיות הן מלגזות שתפקידן לשאת משקלים נמוכים, והן רחבות מספיק כדאי לשאת ארגזי סחורה בלבד.
  2. מלגזות משטחים – מלגזות משטחים מתוכננות בצורה רחבה יותר, עם בסיס שיכול לשאת משקל גבוה יותר ולהעלות משטחים שלמים לאזורי אחסון או למשאיות שינוע. אלו הן מלגזות שרואים בדרך כלל ברמפות והן דורשות רמת מיומנות גבוהה יותר.
  3. מלגזות גובה – מלגזות גובה הנה מלגזות הכי מורכבות, מפני שצריך לדעת איך לשמור על האיזון העדין שבין המשקל לבין הבסיס של המלגזה כאשר הסחורה עולה לגבהים עצומים. יחד עם זאת מדובר על מלגזות שימושיות בעולם התעשיה והלוגיסטיקה של ימינו, מפני שרוב המחסנים הם מחסני גובה.

    צילום: pixabay

התאמת מוצר מושלם, כי כך אפשר לייצר סביבת עבודה אפקטיבית

עוד בתחום ענף ה רכב – כמו שאתם רוצים להתאים כל מוצר תעשייתי אחר לעסק שלכם, כך חשוב גם להבין איזו מלגזה תוכל לשרת את הצרכים שלכם ושל אנשי הצוות לטווח הארוך. אלו הן החלטות שלא תמיד פשוט לקחת, והן דורשות מכם המון תשומת לב לפרטים הקטנים והבנה של סגנון הפעילות בעסק שלכם. אז כאשר אתם עובדים עם צוות מקצועי על תכנון רכש המלגזות שלכם צריך לתת את הדעת על כל אחד ואחד מהפרמטרים ורק כך לבחור את המלגזה המושלמת.

המאמר בחסות אתר חדשות בני ברק עידכונים סביב השעון https://bneibrak.bignews.co.il/