Site icon מקומונט לוד

אין חתונה בלי שמחה

קרדיט Canva

אחת המצוות היפות ביותר שכל אדם שמח לקיים גם אם אינו קשור לדת היא המצווה לשמח חתן וכלה ביום החתונה שלהם. במובן הזה, אין אדם שלא מתחבר לכך ורוצה לעשות זאת, הרי בשביל זה באים לחתונות ומשתדלים להשתתף בכל פעילות. אלא שקורה שלעתים הרגע שבו צריך לקום לרקוד הוא רגע שבו מתקשים לעבור מהארוחה לשמחה הטבעית ובשביל זה בדיוק נועד הריקוד המאורגן שמצית את השמחה וסוחף את כולם לתוך החגיגה. פלאש מוב חתונה החל כאופנה נחמדה לפני כמה שנים והפך כמעט לחובה משום שהוא נעשה מכל הלב עם רקדנים מקצועיים או עם בני משפחה וחברים שבאים ללמוד את התנועות ואת הריקוד ומשמחים את הזוג ביום חתונתם, לפעמים אפילו בהפתעה מוחלטת. חברת SugarDance מתמחה בארגון והכשרה של הזוג והחברים המוזמנים לריקוד כזה כדי לסחוף את כולם לרחבה ולגרום להם להישאר בה כל הערב, למרבה השמחה.

אפשר ללמוד לרקוד בקלות

גם אנשים שלא יודעים לרקוד יתפלאו לדעת שאפשר ללמד אותם לרקוד אפילו את התנועות הפשוטות ביותר. זה מתאים לכל חתן וכלה שלא בטוחים שיוכלו לרקוד בחינניות את הריקוד הראשון וזה מתאים להם גם כשהם רוצים להשתתף בריקודים עם האורחים אבל נבוכים כי הם לא יודעים לרקוד. שיעור ריקוד פרטי כזה יכול ללמד המון בזמן קצר ולתת לכם את התחושה שאתם יכולים. משם הכל יתנהל כבר מעצמו ואתם תתפלאו לראות כמה ריקודים תוכלו לרקוד רק בזכות הביטחון העצמי שנטעו בכם אפילו בשיעור אחד.

חתונה היא שמחה גדולה

חתונה היא שמחה גדולה והיא הרבה יותר מאשר ארוחה טובה ומפגש עם חברים. כשמכניסים לחתונה כזאת רקדנים מקצועיים שמצטרפים לאורחים ומפעילים אותם כל הזמן ולא נותנים לדינמיקה להאט ולהיכנס לקיפאון, אפשר להשיג הרבה מאוד בכל חתונה. לכם זה נהדר כי אתם לא צריכים להיות אלה שמפעילים את הקהל כל הזמן ולאורחים זה נפלא כי הם מקבלים הזדמנות להשתחרר ולרקוד בחתונה שלכם. היום כבר מקובל לערב אנשי מקצוע כמעט בכל היבט של החתונה אזל אין סיבה לא להכניס לאירוע גם רקדנים מקצועיים שמשחררים את האורחים בהתחלת הפעילות ודואגים לכך שתימשך לאורך כל הערב. זה מה שרקדני חברת  SugarDanceדואגים לעשות בכל אירוע שבו הם מעורבים בריקוד, לפי הצרכים שלכם. חייגו עוד היום 0523249081