Site icon מקומונט לוד

אירועים אקסקלוסיביים וכשרים – הטוב משני העולמות

אירועים חגיגיים הם חלק מהחיים של כולנו – גם אם אנחנו עדיין לא זכינו בעצמנו לארח אירוע חגיגי ומשמח כמו חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי, וודאי הוזמנו לכמה וכמה כאלו לאורך השנים. ואכן, ניתן למצוא בישראל אינספור מקומות לאירוח אירועים חגיגיים – גני אירועים מסוגים שונים, אולמי שמחות ועוד. בעוד רבים מהם אכן מחזיקים בתעודת כשרות ומציעים לערוך אירוע כשר לכל דבר ועניין, חלק ניכר מהגנים והאולמות הנחשבים לאקסקלוסיביים, האיכותיים והיוקרתיים ביותר אינם כשרים, ולכן אינם מהווים אופציה עבור קהל דתי או שומר מסורת. למרבה המזל, ניתן למצוא גם מקומות המשלבים את שתי התכונות הללו גם יחד – כשרות ואקסקלוסיביות.

אירוע כשר ופסטוראלי ביקב עם יינות משובחים ומזון גורמה

דוגמה טובה לגן אירועים הנחשב לאיכותי ואפילו יוקרתי, אשר מחזיק גם בתעודת כשרות ומארח אירועים קטנים בשרון, היא הגן של יקבי בנימינה. אירוע ביקב מיד מעלה ניחוח פסטוראלי, נעים וגם יוקרתי – אירוע אקסקלוסיבי הנערך בין הכרמים לבין אולמות האבן ההיסטוריים המרשימים של היקב, בו האורחים יכולים ליהנות הן מנוף פסטוראלי והן מיין מקומי משובח וכשר.

גם המזון המוגש באירועים הנערכים ביקב בנימינה מציע את השילוב המנצח – מזון גורמה איכותי וגם כשר. המקום מעסיק שפים מקצועיים המציעים מגוון של מנות משובחות מהן ניתן לבחור כאשר בוחרים את התפריט לאירוע. בעוד אנשים רבים מחזיקים בסטיגמה השגויה לפיה מקומות שאינם כשרים מציעים מזון מגוון ומשובח יותר, באירוע ביקב בבנימינה ניתן להיווכח כי זה מש לא נכון – מזון משובח שאינו נופל מזה של אף גן אירועים אחר בתחום, והכל עם תעודת כשרות מלאה. וכמובן שאירועים הנערכים ביקב מתאפיינים גם במגוון יינות מקומיים וכשרים – גאווה ישראלית וחוויה קולינארית בעת ובעונה אחת…

בחירת מקום לאירוע כשר ואקסקלוסיבי 

תמונה: איתי שמואלי

במידה ומעוניינים למצוא מקום לערוך בו אירוע שיהיה אקסקלוסיבי ויוקרתי, משובח מבחינת המזון וכו’, וגם שיהיה כשר – כיצד נוכל למצוא את המקום המתאים ביותר עבורנו?

יקבי בנימינה היא דוגמה אחת שהעלינו כאן, אך ניתן למצוא מקומות נוספים כאלו בישראל, גם אם לא רבים. אחד השיקולים הראשונים שיש לקחת בחשבון בהקשר זה הוא המיקום – כאשר אנחנו עורכים אירוע חגיגי, ובטח אירוע אשר אמור להיות יוקרתי ומסוגנן, נרצה שגם המיקום שלו יהיה יחסית נוח להגעה, כמו גם מרשים מבחינה וויזואלית ומבחינת האווירה השוררת בו.

מכיוון שבמרבית האירועים רשימת המוזמנים כוללת אנשים המגיעים ממקומות שונים בארץ, מומלץ על פי רוב למצוא גן הנמצא יחסית במרכז הארץ, במרחק של לא יותר מארבעים דקות נסיעה מגוש דן – המקום ממנו מגיעים מרבית האורחים במרבית האירועים.

לאחר שמצאנו גן במיקום טוב, נרצה לבקר במקום, לערוך טעימות של המזון ושל היינות ולהיווכח באווירה השוררת במקום. לא תמיד קל למצוא מקום שיהיה יוקרתי ואיכותי וגם כשר, אך כאשר מחפשים מספיק טוב ניתן למצוא כאלו באזורים שונים של ישראל.