Site icon מקומונט לוד

אירוע ירי בלוד: נקבע מותן של האמא ואחת מבנותיה

בהמשך לאירוע הירי בלוד, בו נפגעו 3 תושבות העיר – אם בשנות השלושים לחייה ושתי בנותיה בנות ה – 14, התקבל כעת עדכון מגורמי רפואה במרכז הרפואי כי נקבע מותן של האמא ואחת מבנותיה.

הבת הנוספת פצועה באורח קשה במרכז הרפואי אסף הרופא, מהמשטרה נמסר שהחקירה נמשכת.

בשעות הלילההמשטרה סיימה הערכת מצב מיוחדת בעיר לוד בראשות מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, פיקוד מרחב שפלה וגורמי חקירות, מודיעין וזיהוי פלילי

מתחנת משטרת מחוז שפלה נמסר: בהמשך לאירוע ירי הלילה בלוד, במהלכו נורו למוות ברכבן אם ובתה ונפצעה בת נוספת באורח בינוני, שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים בזירה וסריקות ברחובות הסובבים.

כאמור, בהערכת המצב המיוחדת שהסתיימה כעת, שוטרי מערך המודיעין והחקירות סקרו בפני הממ”ז את נסיבות האירוע, תמונת המודיעין, הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך, כאשר הודגש כי הקורבנות אינן מסוכסכות ולא קיים כל מידע או תלונה בהקשר אלמ”ב.

תמונה מהזירה. קרדיט: דוברות המשטרה

מפקד המחוז ציין בתום הערכת המצב, כי מדובר בתיק הכי חמור היום במחוז, שייחקר בעדיפות עליונה, כאשר חקירת הרצח הוטלה בשלב זה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב השפלה, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת.

בנוסף, הנחה ניצב אבי ביטון על פריסה מוגברת בעיר, תוך העצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי הפשיעה, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, למען שלום הציבור.

איסוף הממצאים נמשך בשעה זו תוך הפעלת כלל האמצעים והיכולות, לבחינת הרקע והנסיבות בחקירה המואצת.