Site icon מקומונט לוד

איתור נזילות בהרצליה: איך ניתן לאתר?

טפטוף קטן בבית יכול לגרום לנו לצרות גדולות בממדים שלא יכלנו לחלום לעצמנו. ברוב המקרים אנו לא נצליח לאבחן את מקור הבעיה בעצמנו ולפעול לתיקון אלא נצטרך להיעזר במומחה לאיתור נזילות. לעיתים אנו נוכל לזהות שיש לנו מקור נזילה בבית היות ואנו רואים סימני רטיבות, יחד עם זאת קיימים מקרים רבים בהם אנו סובלים מנזילה בדרגות שונות ואין שום סיבה נראית לעין, איך בכל זאת ניתן לאתר?

איתור נזילות בהרצליה: עיר של חדשנות וטכנולוגיה

הרצליה נחשבת לאחת הערים עם איכות החיים הגבוהה ביותר בישראל, תושבי העיר לא מוכנים להכניס כל אחד לביתם לשם ביצוע מלאכה אלא אדם בעל כל הרישיונות, ההיתרים והסמכות לשם ביצוע המלאכה בצורה נכונה. למרות שמדובר בעיר בעלת קצב בנייה מזהיר ופרויקטים חדשים קיימים לא מעט מבנים ישנים בעיר אשר בהם התשתית והצנרות לא מספיק חזקות כמו בבניינים החדשים לכן ניתן לראות שם מקרים לא מעטים של פיצוצי צנרת ונזילות.

כבר לא חייב להרוס את כל הבית – איתור נזילות בהרצליה

אם אנחנו יוצאים למסע בזמן 10 שנים אחורה אנו למדים שבכל פעם בה הזמנו אינסטלטור לגלות נזילה מצאנו את עצמנו משלמים קנס כבד – אריחים שפורקו, ארונות ואפילו קירות שנהרסו על מנת למצוא את מקור הנזילה. היום בשנת 2022 זה כבר לא ככה, כיום ניתן לאתר נזילות ללא שום הרס של הבית, תושבי הרצליה מבינים זאת ומביאים אליהם את הקדמה לבית גם בתחום הזה.

כיום בעזרת מכשירים ייעודים ניתן לזהות נזילה או מצבים חריגים הקשורים לצנרת הבית תוך מספר דקות וללא שימוש בכוח פיזי, בין המכשירים ניתן לראות: מד לחץ, גלאי לחות, מצלמות תרמיות שונות, גלאים אקוסטיים, סיבים אופטיים המיועדים לצילום של צנרות וקווי ביוב.

canva

איך ניתן לדעת אם יש לי נזילה בבית?

כאשר אנחנו מדברים על נזילות אנו מדברים על 2 סוגים עיקריים: נזילה סמויה מן העין ונזילה גלויה.

אנו ממליצים לכם לקחת את עניין הנזילה בכובד ראש מאחר וגם נזילה קטנה יכולה להתפתח ולהפוך לנזילה גדולה אשר במקרים רבים יכולה לפגוע באיכות החיים שלכם ואף לעלות לכם לא מעט בלשון המעטה…

Liqudity4ALL: איתור נזילות מומלץ עד הבית

מתמודדים עם רטיבות חוזרת בבניין, חשבון המים קפץ משמעותית? אין לנו בכלל ספק שהגעתם למקום הנכון. אנשי המקצוע שלנו בעלי ניסיון ומוניטין בכל הקשור לתחום איתור נזילות. יחד עם הציוד והמכשור המתקדם ביותר במשק אנו עוזרים לכם למצוא את מקור הנזילה ללא הרס ומטפלים בבעיה באותה העת. Liqudity4ALL מעניקה שירות מקצועי בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום.

24 שעות | 20 דקות הגעה | פריסה ארצית – למה אתם מחכים?