Site icon מקומונט לוד

אל תפספסו: בשישי הבא מרוץ לוד ה-7

ביום שישי הבא – 1 באפריל, העיר לוד תלבש חג באווירה ספורטיבית, ואלפי תושבים ירוצו במרוץ לוד ה-7. השנה יתקיים המרוץ בשיתוף פעולה עם חטיבת הנח”ל, לאחר שהעמותה להנצחת זכר חללי הנח”ל ומורשתו בחרה לכבד ולציין את זכר חללי החטיבה במרוץ לוד 2022. כל מפקד ירוץ עם המחלקה שלו, כשהם נושאים שם של חלל, את דגל ישראל ואת סמלי חטיבת הנח”ל.

מרוץ לוד כבר הפך למסורת, והוא מושך אלפי רצים מכל רחבי הארץ. מרוץ לוד ה-7 ייערך עם הפנינג ספורט, בריאות וכושר הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה. האירוע הספורטיבי הכי גדול, ססגוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד, אשר משקף את אופייה של העיר שמורכבת מפסיפס רחב ומגוון של תרבויות.

מרוץ לוד (ארכיון). צילום: דוברות לוד

מקצי המרוץ: מקצה תחרותי של 10 ק”מ, מקצה תחרותי של 5 ק”מ, מקצה תחרותי של 2 ק”מ, מקצה עממי של 2 ק”מ ומקצה אפרוחים, עד גיל 7 של 300 מ’. הכינוס יתקיים ביום המרוץ בשדרות ירושלים. כל הזינוקים יצאו משדרות ירושלים לכיוון צפון.

ההרשמה פתוחה לקהל הרחב. פרטים והרשמה באתר “שוונג”. חניית הרכבים תהיה ברחובות הסמוכים לנקודת הזינוק ובהתאם להכוונת המשטרה. כמו כן יועמדו לרשות המשתתפים חניון שירות בתי הסוהר, חניון הקניון וכן חניון האצטדיון העירוני. ההרשמה תסתיים סופית ביום שלישי ה-29.3.2022.