Site icon מקומונט לוד

אפיון פתרונות עיצוב לחדר האמבטיה בכל בית

פתרונות האחסון שלכם לחדרי האמבטיה רבים ומגוונים. מעוניינים לדעת כיצד לאפיין אותם? במאמר זה גיבשנו עבורכם דרך אופטימאלית כיצד לדעת מה אתם צריכים בחדר האמבטיה בשביל להשלים את התשתית המלאה בתוכו מבחינת אחסון, נוחות שימוש ונגישות.

השלמת אחסון ציוד שאין לו מקום בארון

צורך זה קורא לכל דייר בכל חדר אמבטיה. הצעד הנדרש הוא הצטיידות בפריטים שנותנים מענה לרכיבים שברצונכם לאחסן: מתלים למגבות, מדפים פתוחים לאחסון חלוקים ומגבות גדולות מהרגיל, שידות ניידות עם מגירות קטנות להנחה על משטח השיש של האמבטיה ליד הארון והכיור, ועוד. פריטים אלו נועדו לחלקים שונים ברחבי חדר האמבטיה והם מספקים השלמת אחסון שהייתה חסרה לכם בארון ובמגירות הנלוות שלו. כמו כן רצוי להתחשב גם בעיצוב שיכול לשדרג את החדר למשל השתמשו במדפים דקורטיביים

בניית תשתית אחסון לשימוש בטווח קצר בתוך האמבטיה ובמקלחון

תשתית אחסון כזו נדרשת לכל דייר שמתכוון להתרחץ באמבטיה ובמקלחון שלו. מדוע? משום שיש צורך בסט מדפים להנחת הסבונים והתכשירים השונים. סט זה יכול להיות עשוי מאלומיניום או פלסטיק, כאשר הוא עצמו מהודק עם בורגי קידוח לקיר, או תלוי על מתלים שנקדחו בעבר. ניתן לבחור התקן אחסון פינתי או צמוד רק לאחד הקירות לשיקולכם.

הצטיידות בשטיח שמונע החלקה ברחצה

שטיח זה רצוי מאד שיהיה בכניסה למקלחון ובכניסה לאמבטיית הרחצה שלכם. הוא עשוי גומי ובעל מקדם חיכוך גבוה אשר ימנע מכם להתחלק גם כאשר הרצפה רטובה. שטיח זה גם מהווה תוספת עיצובית יפה ומשמעותית לחדר האמבטיה והוא מקיים בחדר שלכם את כל מה שצריך הן מבחינת חידוד העיצוב והן מבחינת שמירה על בטיחותכם בעת ההתנהלות לאחר הרחצה או לקראתה.

מראות ניידות לארונות האמבטיה

יש לכם מראה בחדר האמבטיה ליד הארון? מומלץ להצטייד גם במראה ניידת שתשלים אותה. עם מראה שכזו אתם יכולים לצפות בחלק האחורי של הראש שלכם ולראות מה נעשה בעורף ובמחלקות השיער האחוריות. מראה כזו גם מבצעת תקריבים בעור הפנים הקדמי ומאפשרת לכם לראות טוב יותר מה נעשה שם במהלך האיפור. זהו ללא ספק התקן מומלץ לכל מי שמחפש דרכים להתארגן בקלות לקראת יציאה מהמקלחת כשהוא מטופח ומוכן מבחינת מראהו החיצוני. מומלץ לבחור מראה זו על פי עיצוב המראות הקיים בחדר ליצירת עקיבות. 

תוכלו גם לרכוש מוצרים שיוסיפו וישדרגו את חדר האמבטיה מבחינת העיצוב, מוזמנים להיכנס לקרפאטי חנות אקססוריז לבית אונליין >>