Site icon מקומונט לוד

ארבעה תושבי לוד נעצרו בחשד לרצח אמין אגבריה

צילום: משטרת ישראל

נצור ותחת צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים היחידה המרכזית של מחוז ת”א עצרה ארבעה חשודים (22 ,22 ,22 ,17) תושבי לוד בחשד למעורבות ברצח אמין אגבריה ב-29/12/21 ביפו. החשודים יובאו בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבימ”ש השלום בת”א.

אמין אגבריה בן ה-24, אב לילד, נרצח בסוף חודש דצמבר ביפו ונחשב להרוג האחרון – מספר 128 – מהמגזר הערבי לשנת 2021.

לדברי בני משפחתו, סמוך לארוע, לאמין לא היה קשר לפשיעה והוא מעולם לא היה מאוים. “אני חושב שהרוצחים טעו בזיהוי, כי אמין לא מסוכסך עם אף אחד”, סיפר חברו.

בידיעה שפורסמה באתר Ynet לאחר מותו של אמין תיאר אביו את שאירע: “בני יצא לקנות ממתקים לילד שלו, כשחזר הביתה במכוניתו ירו בו מספר פעמים ורצחו אותו. באותם רגעים שמעתי את הצעקות של האחיות שלי. חשבתי בהתחלה שהירי נובע מחגיגות, כשיצאתי החוצה לא האמנתי שבני הוא הקורבן”. לדבריו, בנו לא היה מאוים. “הוא לא קיבל שום איום בחייו, ועד עכשיו אנחנו לא יודעים מה הרקע, אפילו במשטרה הביעו את הפתעתה מכך שהבן הנקי והישר שלי נרצח”.

הוא המשיך: “לא יודע איך אני אמשיך את החיים בלי בני. תמיד היה מגיע לבית ושואל עלינו. הוא לא היה חייב לאף אחד. גם אנשי המקצוע שעבדו אצלו בבית היה הוא בעצמו הולך אליהם לבתיהם ומשלם להם לפני שיבקשו את כספם. אני רוצה לדעת מי רצחו אותו ועל מה”.

כאמור, הבוקר התירה המשטרה לפרסם כי נעצרו 4 חשודים תושבי לוד – אך כל פרט נוסף מעבר לכך עדיין חוסה תחת צו איסור פרסום.