Site icon מקומונט לוד

אשת התקשורת קרן מרציאנו חוזרת ללוד

קרן מרציאנו, המגישה הוותיקה והמקצועית של תכנית ‘חיסכון’ והכתבת הכלכלית של ‘חדשות 12’ הרצתה לתושבי ותושבות לוד על כלכלת מדינת ישראל, שיתפה בהיסטורית עבודתה בחברת החדשות וענתה לשאלות הקהל. קרן היא ילידת העיר לוד וכיום משמשת כעיתונאית, אשת טלוויזיה ורדיו מצליחה.

לובי היכל התרבות העירוני שאירח את ההרצאה היה מלא מפה לפה בקהל סקרן הצמא לשמוע את ההרצאה המרתקת. מרציאנו, ילידת העיר לוד, שיתפה מעט על חייה וחבריה מבית הספר ז’בוטינסקי איתם היא בקשר עד היום. 

קהל המשתתפים מאזין בקשב להרצאה של מגישת תכנית חיסכון בחדשות12

במשך כשעה היא הסבירה במקצועיות רבה כיצד פועלת כלכלת ישראל, מהי ההשפעה על ארצנו הקטנה בעקבות המשבר העולמי בשל נגיף הקורונה והמלחמה של רוסיה ואוקראינה, על עליות המחירים ברשתות המזון ואף על מחירי הדיור, וכן שיתפה על מאחורי הקלעים באולפן ההגשה והריאיון המדובר שלה שאירע בהפתעה גמורה, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במרץ 2019, כאשר הגיע לאולפן בהתרעה כה קצרה.   

לקראת תום ההרצאה, הקהל שאל את מרציאנו שאלות בנוגע לכלכלה, יוקר המחיה, פנסיות וגמלאות, מחירי הנדל”ן ועוד, וקיבל מענה שהתיר את ספקותיו. 

קרן מרציאנו

תושבי לוד והסביבה הגיעו לערב ייחודי ומעשיר בו זכו לשאול שאלות על התקשורת הישראלית ולהיות שותפים פעילים בשיח התרבותי עם קרן ובכך להרחיב את הידע ולהחכים.