Site icon מקומונט לוד

אתרי סנפלינג מומלצים בארץ

מלונות בירושלים – סנפלינג היא פעילות אקסטרים שלא כל אחד מוכן לקחת בה חלק.  אבל אלו מכם שכן חושקים בגלישת סנפלינג מאתגרת יוכלו לעשות זאת במגוון של אתרים בארץ. יש כמה וכמה אתרי סנפלינג בהם תוכלו להנות מגלישה והמון אתגר. חשוב לשים לב שהביקור באתר סנפלינג חייב להיות תחת הדרכה עם מדריכים מוסמכים בעלי רישיון. חובה לחבוש קסדה ולהצטייד בכל האביזרים הנדרשים. לפניכם המלצות על כמה אתרי סנפלינג ברחבי הארץ.

אתרי סנפלינג בצפון

בצפון הארץ יש כמה לוקיישנים טובים לסנפלינג – באזורים סלעיים והרריים. כך למשל תוכלו להגיע לזוויתן שברמת הגולן ולבצע גלישה בגובה של עד 28 מטר. הנקיק השחור הוא המקום שבו מבצעים גלישות סנפלינג וניתן לגלוש מגיל 12. הזוויתן הוא אתר מאוד פופולרי ויש במקום גם בריכות מים ומסלול הליכה. בגליל העליון תוכלו לגלוש בבית ג’ן. במקום יש מערות ומסלול מעגלי כאשר גלישות קצרות הן אידיאליות לבצע באתר. חשוב לציין שרק מי שיש לו נסיון בסנפלינג יכול לבצע גלישה במקום וחשוב להגיע עם פנס ראש. תוכלו לשלב גלישת סנפלינג ביחד עם חווית אירוח ולינה במגוון של בתי מלון ובתי הארחה. מלון בוטיק מתאים יותר לזוגות ובתי מלון וצימרים שונים הפזורים בצפון מתאימים יותר למשפחות. מלונות בצפון מציעים חבילות אירוח במגוון של מחירים ותוכלו לבחור את חבילת הנופש שמתאימה לכם.

תמונה: shutterstock

אתרי סנפלינג בירושלים

באזור מודיעין יש את מצוק שילת שמציע גם גלישה וגם טיפוס והמצוק במקום מגיע לגובה של 32 מטר. המקום מתאים גם לאימונים ולילדים ויש יתדות קבע במקום לעזר. במערת לוזית סמוך לבית שמש שמתאימה גם לגולשים מתחילים ניתן לגלוש עד לגובה של 25 מטרים, כאשר המקום מתאים גם לילדים וגם למבוגרים. תוכלו לשלב גלישה עם חבילת נופש במגוון של מלונות בירושלים. מלון בוטיק ירושלים הוא קונספט אירוח ולינה מאוד יוקרתי ותוכלו גם לשלב אירוח ולינה במלונות רשת או בבקתות משפחתיות.

יש גם כמה אתרי גלישה מצוינים בדרום הארץ – במדבר יהודה כמו למשל בנחל טור ובנחל תמרים.