Site icon מקומונט לוד

באילו עניינים עורך דין נכות כללית יכול לעזור ולמה בכלל צריך לפנות אליו?

קרדיט canva

כורך דין נכות כללית יכול לסייע לכם לקבל את ההטבות המגיעות לכם מהמוסד לביטוח לאומי, הזכאים הם אנשים עם פתולוגיות שונות – מולדות או נרכשות כתוצאה ממחלה, תאונה או פגיעה בעבודה. תפקידו הוא לסייע במילוי נכון של מסמכים ובכל שלבי הליך הבקשה בביטוח לאומי. מהגשה נכונה של הבקשה ועד לייצוג במהלך הוועדה הרפואית בנושאי נכות.

באילו הליכים מסייע עורך דין נכות כללית?

נניח ועברתם תאונות אופנוע, ואתם נפצעתם באופן שלא מאפשר לכם להמשיך את חייכם כפי שהיו, אתם אולי שוקלים להגיש תביעת נכות לביטוח הלאומי. במקרה זה לשירותיו של עורך דין נכות כללית יש ערך חשוב בכל התהליך ולא כדאי לוותר עליו. עורך דין מקצועי יכול לעזור לכם בשלבים הבאים:

חשוב לציין שככל שחבילת המסמכים נערכת בצורה נכונה יותר, כך הבקשה שלכם תיבחן מהר יותר.

ייצוג במהלך הוועדה הרפואית בנושאי נכות והגשת הערעור

הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי היא שלב חשוב בו רופא הוועדה הרפואית קובע את אחוזי הנכות הרפואית. במהלך הוועדה יערכו בדיקת מידת הבעיות הרפואיות והשפעתן על כושר העבודה והיכולת לפרנס את עצמכם. חבילה המורכבת כהלכה של מסמכים רפואיים ומסקנות תמלא תפקיד גדול בקבלת ההחלטה.

אם לאחר קבלת ההחלטה אתם לא מרוצים מהתוצאות, עורך דין נכות כללית יכול לסייע לכם בהגשת ערעור מקצועי על החלטת הועדה הרפואית. עורך דין מקצועי יסייע לכם לערער על ההחלטה על קביעת דרגת נכות, אחוזי נכות רפואית וכן על החלטות נוספות בבקשתכם. לדוגמא, אם נקבעה דרגת הנכות נמוכה מ-74% או נכות רפואית נמוכה מ-80%, הרי שבמקרה זה ניתן לערער על ההחלטה באמצעות פנייה לוועדה הרפואית. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי לוועדה הרפואית לעררים יש זכות הן להעלות את האחוז והן להחליט על הפחתת האחוז. לכן, חשוב להיעזר בעורך דין על מנת להכין ולהציג את טיעונכם בצורה נכונה ככל האפשר. עורך הדין משתף פעולה עם מיטב המומחים הרפואיים, מומחים למחלות מקצוע ופגיעות. מה שיעזור לערוך חוות דעת מומחה רפואי באופן שעובדת הנכות תוכח ככל האפשר.

תאונות עבודה ותביעות נגד ביטוח לאומי

במקרה של פגיעה בעבודה, עורך דין נכות כללית יסייע לכם בהגנה על זכויותיכם מול המוסד לביטוח לאומי, וכדי להשיג את סכום התשלומים המקסימלי המגיע לכם על פי חוק. רבים מסרבים לסיוע של עורך דין מקצועי משום שאינם בטוחים שיוכלו לשלם את עלות שירותיו של עורך דין. אבל זאת לא סיבה לא לקבל עזרה מקצועית אשר יכולה לספק לכם ביטחון כלכלי בתקופה הכי לא פשוטה בחייכם. כדי לקבל את מירב אחוזי הנכות, ואת סכום הפיצויים המקסימלי שאתם זכאיים לו שירותיו של עורך דין מומחה הם חובה! פנו למשרדו של עורך דין רענן ללזר לקבלת עזרה, וקבלו