Site icon מקומונט לוד

בדיקה פיננסית – מתחילה בבירור אשראי

credit: pixabay

אתם מאוד רוצים לשנות את הרגלי החיים של המשפחה שלכם ואתם מבינים עד כמה היכולת לייצר תרגילי חיים פיננסים ברמה גבוהה היא יכולת חשובה ומשמעותית מאוד. אז לצד השינוי תכנון ההוצאות של המשפחה, עובדת לפניכם גם האפשרות לבצע תהליך ייעול ושיפור של דירוג האשראי שלכם. לטווח הארוך שיפור דירוג האשראי היא החלטה קריטית ודרמטית, והיא עוזרת לכם לייצר נזילות פיננסית במקרה הצורך. ועל כן אתם חייבים לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת WE CREDIT, שיכולים להציע לכם מגוון רחב של פתרונות וכלים להתמודדות עם אתגרים.

למה הדירוג הוא כל כך חשוב?

דירוג האשראי הוא האינדיקטור הכי נכון כיום ליכולת של אדם או חברה להחזיר הלוואות. זאת אומרת, שגם אם אתם יודעים שיש לכם יכולות להחזיר הלוואה, בלי שיש לכם דירוג אשראי גבוה הבנקים וגורמי המימון השונים פשוט לא יסכימו לתת לכם את האופציה. בעולם שבו אפשר לבדוק דירוג אשראי אישי בדקה כל אחד יכול לגלות את הדירוג שלכם והמשמעות היא שאתם תמיד צריכים לשמור על דירוג גבוה, כדי שיהיה לכם קל ללוות כספים במקרה הצורך.

בהירות, שקיפות ולקיחת אחריות

מערכת דירוג האשראי היום היא מערכת יחסית שקופה שיק קלה לתפעול ונוחה מאוד להיכרות. ועדיין, לאנשים מן השורה דוח חיווי אשראי לא נותן הרבה מידע בלי שיש לכם פירוט שעוזר לכם לקחת אחריות. אז כדאי מאוד להוריד את הדוח ולקבל ייעוץ מקצועי וליווי אישי שמבוססים על הכרות עם מערכת הפיננסים בישראל.

תכנון הצעדים שלכם בשבועות ובחודשים הבאים

בהנחה ואתם מבינים שיש בעיה בדירוג האשראי שלכם אבל לא באמת יכולים לשנות את הסיטואציה בקלות, יש לפניכם את האפשרות לבצע מחיקת בי די אי. זו היא פעולה טכנית אבל חשובה מאוד שמאפשרת לכם למחוק את ההיסטוריה של דירוג האשראי שלכם בתנאים מסוימים. וכך אתם בעצם מתחילים מחדש עם דף נקי שעוזר לכם לייצר רמת חיים גבוהה יותר ולפנות לקבלת הלוואות בתנאים שאתם יכולים לעמוד בהם.

תקנון רמת החיים העתידית מבחינה פיננסית זו היא המיומנות המקצועית החשובה ביותר של אנשי הצוות של חברת WE CREDIT. אנו מבינים את הצרכים שלכם ועושים את הכל בשביל לאפשר לכם לקבל תהליך ליווי פיננסי אישי ולייצר את סל הפתרונות הנכון לצרכים של המשפחה או העסק שלכם. לפרטים נוספים: