Site icon מקומונט לוד

בדרך לקואליציה מקיר לקיר: גם רפי יקותיאל בפנים

הסכם נוסף לקואליציה המתגבשת ע”י ראש העיר רביבו. החבר החדש והמבטיח במועצת העיר, רפי יקותיאל, יכהן כיו”ר מבואה, המנהלת להתחדשות עירונית

בשונה מהנהוג בכנסת, שם מספיקה קואליציה של 61 ח”כים על מנת לתפקד באופן חוקי ותקין, במועצת העיר ישנו ניסיון של ראשי העיר, בדרך כלל, לנסות וליצר קואליציה שלמה ורחבה ככל האפשר, על מנת לשתף את כל נציגי הציבור בעשייה המשותפת.

בדרך זו פועל גם ראש העיר רביבו, שמתחילת הדרך, ומיד לאחר היבחרו בשנית לפני אך שבועיים, הצהיר כי הוא מעוניין בשותפות כל סיעות הקואליציה במועצת והנהלת העיר.

ראש העיר רביבו יחד עם רפי יקותיאל, במעמד החתימה. צילום: מתוך פייסבוק

עתה, מפרסם ראש העיר רביבו, כי על אף שבכיסו כבר 11 קולות במועצה(מתוך 19 – 6 מנדטים לליכוד, 3 לבית היהודי, 2 ללוד ביתנו) הוא חתם לפני שעה קלה על הסכם קואליציוני נוסף – עם סיעת “יש עתיד לכולנו” שבראשות רפי יקותיאל.

עפ”י ההסכם, יכהן יקותיאל כיו”ר ‘מבואה’, המנהלת להתחדשות עירונית האמונה על תחום הפיתוח וההתחדשות בעיר לוד וצפוי לה חלק מרכזי ביותר בפעילות הפיתוח המתוכננת לעיר לוד בחמש השנים הקרובות.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

ראוי לציין כי ליקותיאל ניסיון רב בעשייה בתחום השיכון, הבינוי והפיתוח בהיותו איש הקשר של הרוכשים בשכונת אחיסמך, במסגרת מחיר למשתכן, והוא זה שהניע וקידם את הפרויקט תוך ניצול קשריו הקרובים בקרב שרי מפלגת כולנו, עליה הוא נמנה, מה שאכן הביא בסופו של דבר לאכלוס השכונה בזמן שיא, וזאת כמובן תוך שיתוף פעולה מתמיד גם עם גורמי העירייה והתכנון ובראשם ראש העיר רביבו.

בהמשך דבריו, חזר והדגיש רביבו את רצונו בהמשך הרחבת הקואליציה, כך שתכלול, לראשונה, את כל תושביה של העיר: “אני קורא שוב ל-2 המפלגות האחרונות ש”ס והרשימה הערבית להיכנס לקואליציה וליצור כאן היסטוריה של קואליציה מקיר לקיר בעיר המיוחדת שלנו לוד.”

רפי יקותיאל: ״אני מודה לחברי היקר ראש העיר יאיר רביבו על החברות והשותפות ובע”ה נמשיך את המהפכה שהתחלנו בכל תחומי החיים בלוד. קיבלתי את תפקיד המשנה לראש העיר ואיתו תיק ביצועי חשוב במיוחד של יו”ר המנהלת להתחדשות עירונית מתוך כוונה לבצע פינוי בינוי מאסיבי בעיר בעזרת מפלגת ״כולנו״ בראשות שר האוצר משה כחלון״.