Site icon מקומונט לוד

בהצדעה! כנס הוקרה נערך ללודאים המתגייסים במחזור הגיוס הקרוב

ערכי המעורבות החברתית והמנהיגות הם שני דגלים מרכזיים שיחידת הנוער העירונית מניפה. אחד השיאים המשמעותיים ליישומם של ערכים אלו, הוא היציאה מתקופת התיכון לשירות משמעותי בצה”ל ובשירות הלאומי. בטקס מיוחד שנערך בשבוע עבר הצדיעה לוד משרתים בצה”ל ובשירות הלאומי

לאורך שנות התיכון מפעילה היחידה מרכז הכנה לצה”ל, בו פועלות קבוצות מנהיגות בשיתוף ארגון “אחריי”, מתקיים ליווי פרטני למלש”בים לקראת הגיוס ומתבצעות הכשרות מקצועיות לקראת הצו הראשון, יום המא”ה ועוד.

בנוסף לאלו, עובדת היחידה על העלאת המוטיבציה לשירות משמעותי במגוון דרכים, בשיתוף פעולה מלא עם התיכונים בעיר על כל גווניהם באופן המותאם לכל אוכלוסייה, כדי שכל בוגר תיכון ימצה את יכולותיו ויתרום למדינה באופן המיטבי.

את תהליך ההכנה לשירות חתם “כנס המתגייסים והמתנדבים” העירוני שהתקיים בחצר בית הנוער הישן, בערב עשיר וחגיגי שכלל עמדת צילומי מגנטים, טקס הוקרה , מופע סטנדאפ של יונתן ברק, כיבוד מפנק, וחלוקת תיק לגיוס לכל בוגר.

צילום: דוברות לוד

במסגרת הטקס צויינה גם עשייתם ותרומתם היקרה מפז של המתנדבים המשרתים בעיר לוד במהלך השנה: בנות השירות הלאומי מכלל העמותות המתנדבות בתחומי חינוך, ביטחון, בריאות וקהילה, קומונות שנת שירות של “איילים” ו”צופים במדבר”, גרעין פרק המשימה של הנח”ל ומורות חיילות.

מעבר לתרומתם הייחודית בכל אחת מהמסגרות בעיר לאורך כל שעות היום, המתנדבים מהווים מודל לחיקוי עבור בני הנוער בעיר.

מאות המשתתפים שלקחו חלק בערב נהנו מאווירה מחבקת ועוטפת וקיבלו את ברכתו של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, לקראת דרכם החדשה. “העיר לוד מחבקת אתכם באהבה רבה. אנו משוכנעים שהערכים שהוטמעו בכם עם השנים במערכת החינוך בלוד, של אהבת המולדת והעם, החדירו בכם מוטיבציה גבוהה לשירות משמעותי, ואנו מאחלים לכם שירות חווייתי ואתגרי שבסיומו תשובו אלינו מגובשים ומחושלים כשבשורת  השלום בידיכם. בכל מקום אליו תגיעו, תמיד תהיו שגרירים טובים של העיר לוד ויתקיים בכם הפסוק החרוט על סמלה של לוד: ‘ושבו בנים לגבולם'”, אמר רביבו.