Site icon מקומונט לוד

בהשקעה של 1.3 מיליון ₪: נחנכה מזרקת הגלשן בלוד

מזרקה חדשה ומרהיבה נחנכה בגן שמעוני שבפינת הרחובות שלמה המלך ודוד המלך בלוד.  המזרקה, אשר משלבת בתוכה אלמנטים מודרניים של פיסול וטכנולוגיה, תהווה מונומנט לעוברים ולשבים בשדרה המרכזית של העיר.

עלות המזרקה הסתכמה ב-1.3 מיליון ש”ח וזמן ביצוע העבודות עמד על כארבעה חודשים, כאשר העבודות החלו בחודש פברואר האחרון. פסל הגלשן של המזרקה, עוצב ותוכנן על ידי האומן דניאל סופר. 

המזרקה הינה בגובה של 3.5 מטרים, כאשר שלושה סילוני מים עוצמתיים מחזיקים את פסל הגלשן ויוצרים לעוברי הרחוב חוויה של גלישה.

פסל הגלשן עצמו עשוי מברונזה עם שילוב של תאורה מתחלפת צבעונית ועוד חומרים העמידים במזג אוויר קיצוני ויבטיחו מראה איכותי שלה לאורך השנים.

מזרקת הגלשן בלוד, שילוב אלמנטים מודרניים של פיסול וטכנולוגיה. צילום: דוברות עיריית לוד

ניסים רז, סגן מנהל אגף תפעול לענייני חזות העיר ומנהל מחלקת גנים ונוף בעיריית לוד, אשר הוביל את הפרויקט, מסר: “המזרקה הינה צעד נוסף של הפיכת העיר לוד לפנינה מודרנית בכל הקשור לתכנון עירוני. כולי תקווה כי המזרקה תהפוך למוקד בילוי עבור תושבי העיר לוד”.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו הוסיף, כי “מזרקת הגולש הינה הקדמה למזרקת השטוצרים הגדולה והמפוארת שהחלה להיבנות בשדרות ירושלים , ותהווה אף היא מוקד בילוי והנאה לילדי העיר בשעות הפנאי ובימים החמים של חודשי הקיץ. נמשיך להשקיע ולפאר את המרחב הציבורי ברחבי העיר, תוך הנאה ויופי עבור התושבים”.ש