Site icon מקומונט לוד

בואו ללמוד כל מה שחשוב לדעת על בחירת דיו למדפסת HP

צילום: Cavna

איך לבחור דיו למדפסות  HP

הדיו במדפסת ה-HP שלכם נגמר, וכעת עליכם לרכוש דיו חדש, אך אתם לא יודעים באיזו דיו עליכם לבחור? אל דאגה. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הנוכחי – שילמד אתכם כל מה שחשוב לדעת על בחירת דיו למדפסות HP.

איך לבחור דיו למדפסת HP?

רוצים לדעת איך לבחור דיו או טונר למדפסת ה-HP שלכם בצורה נכונה ומוצלחת? הגעתם למקום הנכון. להלן הטיפים העיקריים לבחירת דיו למדפסות HP:

  1. אתרו את מספר המחסנית המתאימה למדפסת שלכם

לכל מדפסת HP, יש מספרי מחסנית ייעודיים, המתאימים לה. בשביל לגלות מהם מספרי הדיו או הטונר המתאימים למדפסת ה-HP שלכם, עליכם לחפש באתר של HP את דגם המדפסת שלכם בטבלת מספרי המחסניות. שימו לב, שיש מדפסות שיכולות להשתמש ביותר מאשר מחסנית אחת. לדוגמא, מדפסת HP DeskJet 1510 All-in-One  משתמשת במחסנית דיו שחור 61 HP וגם במחסנית דיו צבעונית  61HP.

  1. אל תרכשו מחסניות שהן לא מקוריות של HP

יש מדפסות, כמו מדפסות מדגםHP+ , שרק מחסניות דיו או טונר שהן מקוריות של חברת HP, יתאימו להן. בנוסף, יש מדפסות HP שיכולות לעבוד כראוי רק עם מחסניות שיש בהן מעגל חשמלי או שבב ייחודי של HP – שהוא משומש או חדש. מדפסות מהסוג הזה משתמשות בכל מיני אמצעי אבטחה שנועדו לחסום את השימוש במחסניות שלא משתמשות ברכיבים הייחודים של HP. כאשר יש גם עדכוני תוכנה וקושחה תקופתיים, שמטרתם לשמור על תקופתם ויעילותם של אמצעם אלו.
ובכל מקרה, גם אם המדפסת שברשותכם אינה דורשת שימוש במחסניות דיו או טונר של HP, עדיין החברה ממליצה שתשתמשו רק במחסניות דיו או טונר מקוריות של החברה. וזאת שכן אחרת, HP לא יכולה להבטיח את אמינותם ואיכותם של המחסניות. כמו כן, ייתכן שהמחסניות הלא מקוריות אף ייגרמו לנזקים למנגנוני המדפסת שלכם, ולכן, מאוד כדאי להימנע מלהשתמש במחסניות מסוג זה.

מה עוד כדאי לדעת:
מהי מחסנית דיו עם קיבולת גבוהה ולמה היא עולה יותר
?

מחסניות דיו עם קיבולת גבוהה מספיקות להדפסת כמויות גדולות יותר של דפים, לעומת מחסניות דיו רגילות. למשל, עם מחסנית דיו מקורית בצבע שחור HP 940  אפשר להדפיס כאלף דפים, ואילו עם מחסנית דיו מקורית בצבע שחור שהיא עם קיבולת גבוההHP 940XL , אפשר להדפיס כאלפיים ומאתיים עמודים, שזה יותר מכפול.

חייבים לקנות דיו למדפסת HP, ורוצים לדעת מאיזו חנות כדאי לכם לרכוש? ובכן, מכיוון שהדיו מיועד למדפסת שלכם, שהיא ודאי לא מוצר מאוד זול (ולכן, נרצה לשמור עליו), אז רצוי לבחור רק בחברה ותיקה, אמינה ומובילה בתחום, כמו חברת “דיו בזול”.