Site icon מקומונט לוד

בזכות הפייסבוק: משאלתו של אדיר מלוד לקבל ממנכ”ל מד”א את מדי הארגון התגשמה

חלומו הגדול של אדיר בחור בעל צרכים מיוחדים היה לחגוג את יום הולדתו ה-23 כשהוא לובש את מדי מד”א ולפגוש את מנכ”ל הארגון אלי בין * בזכות יוזמת אחותו הגדולה סיגל וקבוצת פייסבוק פעלתנית התגשם השבוע חלומו של אדיר שהגיע למפגש עם אלי בין וזכה לקבל את מדי מד”א ומתנות נוספות

רבים מאיתנו חולמים לפגוש את הגיבורים שלהם במציאות, בדרך כלל מדובר באנשי רוח מובילים, ספורטאי צמרת, שחקני קולנוע וכוכבי רוק, אולם לאדיר לוי, בחור בעל צרכים מיוחדים שחוגג השבוע את יום הולדתו ה-23 היה חלום יוצא דופן. אדיר חולם כבר תקופה ארוכה לזכות וללבוש את מדי מד”א ולפגוש את מנכ”ל הארגון אלי בין.

לאחרונה זכה אדיר, תושב לוד, להגשים את חלומו כאשר הגיע ללשכתו של מנכ”ל מד”א אלי בין שלקח אותו לסיור בתחנת מד”א וברכבים המיוחדים של הארגון והעניק לו את מדי מד”א.

משמאל, נתנאל אנגל שראה את הפוסט בפיייסבוק, אדיר לוי ומנכל מדא אלי בין – צילום דוברות מדא

מי שפעלה בצורה נמרצת ליצירת הקשר היא אחותו הגדולה של אדיר, סיגל, שרצתה בכל ליבה להגשים את חלומו של אחיה: “החלום הגדול של אדיר היה לפגוש את מנכ”ל מד”א אלי בין אותו הוא הכיר מהטלוויזיה וללבוש את המדים של מד”א. בגלל מצבו הבריאותי אדיר מפונה לעיתים באמבולנסים ובכל פעם שזה קורה הוא שואל את הפאראמדיקים והחובשים האם הם מכירים את אלי בין ואם הם יכולים לעזור לו לפגוש אותו.”

“מאוד רציתי להגשים את החלום של אדיר- ניסיתי להשיג לו מדים מכל מיני אנשים שעובדים במד”א, אולם לא הצלחתי. החלטתי לנסות את מזלי בפייסבוק ופרסמתי בקבוצת “פשפשוק” בקשה למדים של מד”א וקשר כלשהו לקידום מפגש עם אלי בין. לשמחתי בתוך כ-40 דקות הוצפתי בהודעות מעשרות אנשים שהיו מוכנים להירתם לעזרה , כאשר השיא הגיע בהודעת ווטסאפ שקיבלתי מאלי בין בה הוא מזמין את אדיר להתארח בלשכתו.”

“הסתרתי מאדיר את העובדה שאנו נוסעים לבקר את מנכ”ל מד”א, ממש עד שנכנסו לבניין מד”א. כאשר אדיר הבין לאן הגענו אחזה בו התרגשות אדירה. עשו לנו סיור במתחם של מד”א וכאשר אלי בין הגיע, אדיר רץ לכיוונו ולא הפסיק לחבק אותו ולנשק אותו. הוקסמתי והתרגשתי מתגובתו של אלי בין שהחזיר אהבה גדולה לאדיר והעניק לו מדים של מד”א ועוד שלל מתנות הנושאות את לוגו הארגון. אדיר לא מוכן להוריד את המדים וכבר הבטיח שיילך עימם מחר למרכז העבודה השיקומי בו הוא עובד.””אני רוצה להודות לכל המעורבים בפרויקט שעזרו לאדיר להגשים את החלום הגדול שלו.”

מנכ”ל מד”א אלי בין: “התרשמתי מהידע העצום שהפגין אדיר בכל הנוגע לארגון מד”א ומהרצון העז שלו להמשיך ולהכיר את הארגון. ההערכה והאהבה שרוחש אדיר לארגון מחממת את הלב ושמחתי לקחת חלק בהגשמת החלום של אדיר. אני מאחל לאדיר הרבה בריאות ואהבה.”