Site icon מקומונט לוד

ביובית – מה צריך לדעת עליה?

ביובית הינה משאית שמותקנת עליה מערכת משאבות אשר מאפשרת ביצוע של שאיבה או שטיפה בלחץ מים עצום- ביובית מסוגלת לפתור בעיות צנרת קשות שאינסטלטור לא הצליח לפתור.

כאמור מתי קוראים לאינסטלטור בתל אביב, מערכות הביוב הן מערכות עצומות ומסובכות, כמו כן, קשה מעט להבין אותן ולדעת לטפל בהן כראוי- זה אפשרי רק אחרי שנים ארוכות של ניסיון ומיומנות.  משום שצינורות הביוב הן צינורות גדולים שבסופו של דבר כולם מובלים למרכז מי השפכים הראשי (המרכזי) וזה מקום שבו מטפלים במי השפכים ובפסולת. גם מערכות הביוב הביתיות מתמזגות לבסוף עם מערכות הביוב המרכזית של העירייה ולמערכת הזו יש הרבה מאד חוקים והסברים מפורטים שחייב לעמוד בתקנים שלה בכדי להימנע מתקלות ובעיות שלא כצורך.

עוד על ביובית – ישנם הרבה מאד גורמים שיכולים לפגוע במערכות הביוב: רעידות אדמה, חפירות כאלו או אחרות, בנוסף חדירה של שורשים למערכות הביוב. ואולם, דברים אלו- לא ניתן להשתלט עליהם, אך במידה והם קורים יש לבדוק מיד את מערכת הביוב ולתחזק אותה בהתאם. דבר נוסף שיכול לפגוע במערכת ביוב זו פסולת כימית ואורגנית, שמנים ושומנים, שערות, בדים, צעצועים, תחבושות היגייניות, טמפונים ומגבונים ולמעשה כל דבר אחר חוץ מנייר טואלט שמקומו לא במערכת הביוב ויש לשים לב לזרוק את הלכלוך לפח ולא לאסלה בכדי למנוע נזקים ובעיות מיותרות. נו מבינים למה צריך שירותי ביובית ?

במידה וכן נתקלתם בסתימה קשה או כל בעיה במערכת הביוב כמו שורשים בביוב שדורשים ביובית בתל אביב – לפתיחת סתימות ביוב או הוצאת שורשים מביוב חשוב מאד לפנות אך ורק לבעל מקצוע מומחה ומקצועי מתחום הביובית שיגיע לשחרר את הסתימה או השורשים או כל בעיה אחרת במערכת הביוב.

חשוב לזכור כי חברה לשירותי ביובית היא מקצועית רק לאחר שנים רבות וארוכות של ניסיון רב עם מערכות הביוב השונות, שהן מערכות מסובכות ולא מובנות לכל אחד, כמו כן מאד קשה להבין אותן ולהכיר אותן לעומק וזה אפשרי רק לאחר הרבה שנים של ניסיון ולמידה של מערכות הביוב. ביובית זו למעשה משאית עם צינורות שמוציאים מים בזרם אדיר כך שכל סתימה ואפילו הקשוחה ביותר תשתחרר או צינורות למטרת שאיבה במידה ויש הצפה או שיש לשאוב בור שומנים או עוד מגוון רחב של שימושים.