Site icon מקומונט לוד

ביטוח דירה אונליין – חוסכים זמן בהזמנה

אחרי שנים שבהן גרתם בדירות שכורות עכשיו אתם נמצאים בנקודה שבה אתם עושים שינוי גדול ומשמעותי? אתם לא מוכנים יותר לממן את המשכנתא של מישהו אחר ואתם רוצים לקנות דירה? אם כך, ברור מדוע אתם נרגשים,  כי זה לא צעד שעושים בכל יום. מכאן עולה גם החשש: מה יקרה אם אסון כלשהו יפקוד את הדירה? ומה עושים אם פתאום תפרוץ דירה? לכל המצבים האלה, ועוד רבים אחרים, קיים פתרון אחד פשוט וברור: ביטוח דירה.

ביטוחים שמיועדים לדירות הם אומנם מסוג אותם הביטוחים שאיש מאתנו לא היה רוצה להפעיל, אך מצד שני, לגלות שקרה אסון ואין לכם ביטוח זה בהחלט עלול להיות נורא. לכן אנחנו ממליצים לכם אומנם לעשות בירורים שונים בנושא עוד לפני שאתם חותמים על פוליסה כזו או אחרת, אך מעבר לכך, אנחנו מציעים לכם למהר. אתם לא רוצים לדחות את העניין ואח”כ להצטער על שלא עשיתם ביטוח, אז למה אתם מחכים?

ביטוח דירה באינטרנט

אם תהיתם איך כולם עושים היום ביטוחים שונים לדירות, חשוב שתבינו שהיום אנשים בכלל לא יוצאים מהבית בשביל זה. למעשה, בין אם אתם רוצים לעשות ביטוח דירה ובין אם תרצו לעשות ביטוחים אחרים כמו ביטוח רכב וכדומה, הכול מחכה לכם באינטרנט. תוהים מדוע זה כדאי? פשוט מאוד: ביטוחים שאנחנו עושים אונליין חוסכים לנו. החיסכון בא לידי ביטוי בחיפוש אחר פוליסת הביטוח הכי משתלמת שיש, בבחירת חברת הביטוח הנכונה וגם בעלויות. לכן, אם אתם לא רואים את עצמכם מתחילים להתקשר לאינספור חברות ביטוח שונות כדי לקבל מהן הצעות מחיר פשוט כנסו לאינטרנט, השוו בין כמה אופציות שיכולות להיות נוחות עבורכם ובחרו את הטוב ביותר שיש.

ביטוח דירה אונליין. תמונה: pixabay

שימו לב מה כולל הביטוח שאתם עושים לדירה החדשה שלכם

מה שכן חשוב לקחת בחשבון, מעבר לנושא של חיסכון בזמן ההזמנה, זו השאלה על איזו פוליסה אתם חותמים. למעשה, יש מגוון רחב של ביטוחים שונים לדירות שביניהם תוכלו לבחור ולכן עולה השאלה: עד כמה הביטוח שלכם צריך להיות מקיף? והאם אתם רוצים לעשות ביטוח דירה שיכלול את כל המצבים השונים? האם, למשל, הביטוח שלכם כולל גם את התכולה שנמצאת בתוך הדירה? והאם מדובר על ביטוח שידרוש מכם לשלם השתתפות עצמית בכל מצב, בלי קשר לגובה סכום התביעה? חשוב מאוד לברר את עיקרי הפוליסה שעליה אתם חותמים, כי בסופו של דבר, זה מה שיעזור לכם להחליט מה מתאים לכם יותר. מעבר לכל אלה, ולנושא של חיסכון בזמן ההזמנה או בעלויות, חשוב מאוד גם לברר על האם חברת הביטוח טובה או לא. האם מדובר על חברת ביטוח מוכרת שבאמת עומדת לצד הלקוחות שלה בעת צרה או שזה לא בדיוק המצב? נסו לברר כל מה שאפשר מראש וכך תחליטו בקלות איפה לעשות ביטוח לדירה.