Site icon מקומונט לוד

ביטחון אישי בשעות הלילה: 12 עמודי תאורה חדשים הותקנו ברחוב השייטת בלוד

במסגרת העבודות לשיפור תאורת הרחובות בלוד, הוחלפו ברחוב השייטת 12 עמודי תאורה חדשים וכן הוחלפה התשתית, זאת בכדי להפוך את המרחב הציבורי למואר, מזמין ובטוח יותר גם בשעות החשיכה של הלילה.

אבי אפריאט, מנהל מחלקת חשמל באגף התפעול, אמר כי “התגובות החמות של התושבים הרחיבו לנו את הלב ואנחנו נמשיך להחליף את התשתיות והעמודים הישנים בעיר במלוא המרץ”.

יאיר גולדמן, מנהל אגף התפעול הוסיף כי “פעילות מחלקת החשמל ברחוב השייטת שידרגה באופן משמעותי את הרחוב גם מעל הקרקע בתגבור התאורה וגם מתחת הקרקע בתשתיות חדשות ומתקדמות. יחד נמשיך להחליף, לחדש, ולשדרג את התאורה בעיר כחלק מיעד העירוני להפוך את המרחב הציבורי למזמין ובטוח יותר”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “הביטחון האישי של התושבים חשוב מאוד ועל-כן, אנו משקיעים רבות סביב נושא, כולל חידוש תשתיות חשמל ותאורה ברחבי העיר לוד, בכדי שגם בשעות הלילה, תושבים יוכלו להסתובב בחופשיות ולהרגיש בטוחים בסביבתם”.

התקנת עמודי תאורה חדשים ברחוב השייטת בלוד. תמונה: עיריית לוד

עוד ציין ראש העיר, כי “התאורה והחשמל, הן נדבך נוסף המעניק ביטחון אישי, וזאת בנוסף כמובן למצלמות האבטחה האיכותיות והחדישות הפזורות בכל לוד, לצד סיורים של השיטור העירוני ועוד”.