Site icon מקומונט לוד

ביקורת רשות המסים ברמלה לוד: נמצאו מעל ל-200,000 ש”ח לא מדווחים

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת ברמלה ובסביבה: קבלן להתקנת בריכות שחייה שלא רשם 23,000 ₪ “אני נותן לאשתי והיא רושמת”. פעילות הביקורת באזור נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה.

אנשי יחידת ניהול ספרים ברשות המסים ערכו מבצע ביקורת ברמלה ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה רמלה, התבצעו 199 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי ב- 12% מהם לא נרשמו הכנסות כדין.

במסגרת ביקורות שנערכו לבעלי מקצוע ניידים בבאר יעקב, נמצא קבלן להתקנת בריכות שחייה שלא רשם הכנסה של 23,000 ₪. הקבלן הסביר “קיבלתי את הכסף היום בבוקר, אני נותן לאשתי והיא רושמת”. בביקורת במשרדו של עורך דין מרמלה מצאו המבקרים צ’ק והעברה בנקאית בסכום כולל של 24,000 ₪ שלא נרשמו בספרים. עורך הדין טען “שכחתי”. בגן ילדים באזור נמצאו צ’קים דחויים לא רשומים בסכום של 136,000 ₪. מפעילת הגן הסבירה ” זה צ’קים להרשמה לשנה הבאה, לאחר שמסתיים הרישום אני יושבת ומוציאה קבלות”.

ביקורת רשות המסים ברמלה לוד: נמצאו מעל ל-200,000 ש”ח לא מדווחים . תמונה: באדיבות אתר pixabay

בביקורת שנערכה באתר בנייה גילו המבקרים קבלן שיפוצים שטען שסגר עם בעל הבית על עבודה בסכום של 9000 ₪. הוא הקבלן קיבל מקדמה בסך 4000 ₪ שלא נרשמה בספרים. השיפוצניק הסביר “רציתי להוציא קבלה על כל הסכום ביחד”. בביקורת שערכו המבקרים במשרדו של עורך דין מלוד נמצא כי הכנסות מתביעות ייצוגיות בסכום של 25,000 ₪ לא נרשמו בספרי העסק. עורך הדין טען “זו תביעה ייצוגית”.

פעילות הביקורת באזור נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע”י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

לכתבות נוספות במקומונט לוד:

לקראת פורים: עמותת “יד ביד” מחלקת עשרות אלפי תחפושות לילדים

נבחר: יוסי הרוש יוביל את ‘הבית היהודי’ בבחירות המקומיות
מירוץ לוד ה-5: מסורת של ספורט וקהילה