Site icon מקומונט לוד

בכובע כפול: יאיר רביבו נבחר לכהן כסגן יו”ר מרכז השלטון המקומי בישראל

תגידו מזל טוב לראש העיר שלנו. בשבוע שעבר מונה ראש עיריית לוד יאיר רביבו לתפקיד סגן יו”ר מרכז השלטון המקומי בישראל, המאגד בתוכו את כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל, כגוף המייצג את הרשויות המקומיות ופועל לקידום ענייניהן בפני הכנסת ומול גורמי הממשלה השונים.

נוסף על תפקידו כסגן יו”ר מרכז השלטון המקומי מונה רביבו לכהן כיו”ר ועדת פנים, תכנון ובנייה – הוועדה החשובה ביותר בשלטון המקומי האחראית על חקיקה, קשר עם משרד הפנים וועדת הפנים בכל הממשק של כלל הרשויות המקומיות עם השלטון המרכזי.

יאיר רביבו וחיים ביבס. צילום: באדיבות עיריית לוד

“אני רואה בתפקידי זה, בשילוב תפקידי כראש העיר לוד, אתגר משמעותי והזדמנות גדולה להשפיע בנושאים החשובים ביותר המצויים על סדר היום הלאומי, בכל תחומי פעילות הרשויות המקומיות – חינוך, רווחה, תרבות, נוער, תקציבים, תכנון, בינוי ועוד”, אמר יאיר רביבו ומסר את תודתו לחברו הטוב, חיים ביבס , יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, “על האמון ועל החברות האיתנה, על שיתוף הפעולה ועל ההזדמנות לקחת חלק להשפיע על איכות החיים בישראל. בע”ה, נעשה ונצליח!”

אין ספק שראש עיריית לוד יאיר רביבו, מבסס יותר ויותר את מעמדו בזירה הציבורית, המקומית והארצית, כשלאחרונה אף נשמעו קולות הקוראים לו להצטרף למפלגת הבית היהודי ולהוביל אותה במערכת הבחירות הקרובה.