Site icon מקומונט לוד

בכירי עיריית לוד קיימו סיור עבודה באלעד

הסיור התקיים ביוזמת ראש עיריית לוד עו”ד יאיר רביבו אשר ביקש ללמוד יחד עם בכירי עיריית לוד, על אופן הניהול מול אוכלוסייה חרדית העתידה לאכלס את שכונת אחיסמך בשנים הקרובות.

בכירי עיריית לוד בראשות ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, הגיעו לביקור עבודה בישוב החרד אלעד, ונפגשו עם ראש העיר הרב ישראל פרוש.

ראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו שיזם את הסיור, ביקש ללמוד יחד עם בכירי עיריית לוד, על אופן הניהול מול אוכלוסייה חרדית העתידה לאכלס את שכונת אחיסמך בשנים הקרובות.

ראשי הערים ובכירי העירייה בסיור באלעד.צילום דוברות עיריית לוד

בכירי העירייה התרשמו מקרוב ובצורה בלתי אמצעית אחר החיים בעיר חרדית, ושמעו ממקביליהם בעיריית אלעד את אופן ניהול חיי היומיום בעיר.

“הסוד טמון בהיערכות המוקדמת” אמר ראש העיר אלעד הרב פרוש, “לשם דוגמה, אם תדעו מראש לכמה תלמידים אתם נערכים, כמה מוסדות ציבור וחינוך וכמה בתי כנסת צריך להקים, אתם תקבלו תושבים מרוצים שייהנו מהעיר שלכם. אל תחכו אף פעם לרגע האחרון.

“חלק מההיערכות שלנו לקראת אכלוס שכונת אחיסמך זה ללמוד ולהבין מכם כיצד מנהלים ומתנהלים נכון מול אוכלוסייה חרדית” אמר ראש העיר יאיר רביבו והודה לעמיתו, ראש העיר אלעד על האירוח יוצא הדופן. “יש לי היכרות ותיקה עם הרב פרוש, אני מעריך מאוד את העבודה שלו. הוא ראש עיר אמיץ ולכן החלטתי להביא את כל בכירי העירייה שלנו כדי ללמוד ולהתרשם מקרוב. למדנו כאן המון ואני בטוח שהדברים יסייעו לנו בעתיד”.

בסיום הביקור סוכם על המשך שיתוף פעולה בין מנהלי האגפים והמחלקות משתי הרשויות.